♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 februari 2012 14:59

hej!

Nu e jag hemma hos mamma kom för typ en halvtimme sen, gick inte t pappao packade för ja orkade nt, så gick me Esra hem.

iskolan så hade vi matteprov...asso det gick skiiita dåligt hahah jag dööör.

Nu ska jag typ gå t tv:en..men jag är hungrig, fast vi har ju typ inget här.. :P haha aja nu ska ja gå t tv:en :)

hahaahahah gamal bild. på landet! Mini ser ju bara lliite skum ut asso hähä..... ;)

skriver senare<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 februari 2012 14:16

Kom precis hem nu, slutade typ kvart över 1 och gick hem direkt.. 

När jag var påväg hem var jag fett glad.. haha jag hade största leendet och ba omg det är sportlov! typ.

Men nu sitter jag och pratar med lilla Jenju för hon är påväg hem så ska fortsätta med det ;)

//Hanna

  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 februari 2012 08:17

godmorogon!

Idag så ska jag gå t skolan. Blev precis klar, så nu ska ja bara vänta tills ja kan gå t skolan. Jag läser lite bloggar osånt nu..ooch juste jag kan använda min data nu men den e fortfarande trasig asso a måste typ laga den.

går väl direkt hem idag, för ja ska ju packa t mamma så ja det blir väl bloggning då, ungefär runt tre :P

 

heejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 februari 2012 06:54

Godmorgon! 

Är fett trött just nu asså, vill bara sova.. men ska bara klara av den här dagen sen är det sportloov!

Ska fixa mej nu men jag bloggar senare.

//Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 februari 2012 22:15

Ska snart gå och lägga mej, är fett trött! börjar klockan 8 imorgon -.- sen slutar jag 13.25 för dom har ändrat schemat så jag slutar senare nu.. och jag har matte prov också, vi får se hur det går.

//Hanna

 

.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 februari 2012 20:40

Tumblr_lzuezfl6ra1rpz0bko1_500_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 februari 2012 19:30

Dubbelliv!

//Hanna

Hanna · Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 februari 2012 19:05

Kom hem för en liten stund sen, efter skolan gick jag, Hannah, Nora och Clara hem till Clara och var där en liten stund..

Nu ska jag snart äta sen ska jag duscha, bloggar senare!

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards