♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 22:57

Nu ska vi äta middag och kolla på en film, vi ska äta kött och sallad!

lite sent att äta middag nu men vi var inte hungriga förut..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 20:31

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 19:58

Nu ska vi snabbt gå ut och göra en sak.. vi har väldigt brottom nu!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 19:17

hejhej!

Nu har ja precis ätit mat :D haah!


vaknade typ 3 idag o åt frukost, sen så har ja bara gått runt i pyjamas hela dagen o kollat på tv :D 


kollade på victorias secret fashion show som ja missa i måndags för ja va me melinda..bra att det va repris :D<3  

så kollade ja på en film :D som hette min brors flickvän :P


nu så ska ja gå tbx t soffan o kolla på tv :D hahaah!

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 16:17

Nu har vi precis vaknat, men vi gick ju och la oss klockan 7 igår så inte så konstigt..

men idag ska vi bara ta det lungt och kolla på film typ ;)

snart ska vi äta frukost och se på torkel i knipa! har faktist aldrig sett den..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 05:02

Vi ska gå och lägga oss om ungefär en timme tror jag, jag är ganska trött nu..

Det har iallafall varit jätte kul, jag och Jenny har mest gått runt och garvat åt två flintisar.... dom var fett roliga asså!

sen har vi garvat åt mycket annat och haft det kul ;)

bloggar väl när jag vaknar..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 02:56

hahah hej!

jaa vi har haft gäster o nu så....

har typ alla gått o lagt sig o ja har typ garavt ihjäl mig hahaha så iaf ska va uppe ett tag, sen ska ja gå o lägga mig :D

hahah lyssnar på muuuusiiiiik!!<33 o dricker pepsi :DD yeeey ;)


men asso hade inge o blogga om nu så hejdå!<3

   

       

HAHAHAH!

 

 

     

 

                         

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 januari 2012 00:37






jag var fett ful på alla bilder men aja, det är nyår förfan!

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards