♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 21:45

Har precis börjat kolla på ett nytt avsnitt av Elsas Värld! Ska kolla på det, sen så ska ja kolla alla bloggar, seen gå och lägga mig :)


imorn börjar jag 09.05, första lektionen är idrott... :( f1 jobbigt asso..sen har vi so, sen matte sista lektion.

så vi slutar 14.05 !

 

hejdå, godnatt!♥

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 20:21

Snart kommer typ alla få tidslinjen på fb.. seriöst jag vill inte, den suger ju! 

Hatar när dom ändrar skit på fb, så jobbigt! och när man har vant sej så ska dom ju ändra igen efter ett tag -.-

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 19:21

hejhej!

Nu kom ja hem, filmen hanna o jag såg var f1 rolig asso hahah!!


jaa ska typ kolla på dubelliv snart, det här avsnittet får man ju nt missa eftersom charlie gustavsson ska va mee :D det börjar halv 8, så jaa ska kolla på det, sen e det sveriges värstabilförare haha kuul ;) ska kanske kolla på det där programet revenge! för alla säger att det e bra!

 

aja hejdå! :*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 19:18

Molly har precis åkt hem och nu ska jag duscha, sen göra SO.. klarade inte läxan så det är typ omprov eller något imorgon som jag måste göra och om man inte klarar det får man typ skriftlig varning -.- 

Måste städa rummet sen också.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 16:50

Nu är vi hemma från skolan eller kom väl hem för typ 20 min sen kanske..? 

Ska typ kolla på filmen som vi inte sett nu ;) 

//Hanna och Molly

 

--

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 09:03

godmorgon!

Jag har fixat mig klar! och ska bara vänta tills jag kan börja gå t skolan.¨

Är jätte trött...lite konstigt eftersom ja somnade typ 11 och ja vaknade kvart över 8.. :P eller?


efter skolan så ska ja nog va me Hanna, ska ju se klart en film! :) men vi får se ;) haha


aja ska bara sitta framför datan ett tag nu.

 

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 08:22

Godmorgon! gick upp för ungefär en halvtimme sen.. 

Idag börjar jag 9.40 så ska typ möta esra kvart över 9, måste börja fixa mej nu så jag bloggar när jag kommer hem från skolan ;)

/Hanna

   

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards