♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 januari 2012 22:51

nu har ja precis sett super 8, som ja hyrt :) den va feta braaaaa! <3


nu ska ja kolla på tv kollar typ på du jag och dupree :D som går på 3:an :P

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 januari 2012 21:01

Nu har jenny kommit tillbaks och vi har precis ätit tårta..

av mina kusiner fick jag:

  • 4 nagellack
  • presentkort på H&M för 200 kr
  • presentkort på cubus för 200 kr
  • 4 läppglans

längtar tills imorgon för då får jag mera saker! wohoo ;)

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 januari 2012 20:12

heeej!!

nu kollar ja på the fabulous life of anagina :)


o sen brukar ja alltid kolla på dubelliv..men det går ju nt längre hah fast det börjar den 12 januari andra säsongeeen :D happy happy happy !!!

brukar oxå kolla på modelljakten haha men det går ju nt heller längre :/

o det e ju typ inge på tv:en..


har iaf vart på bio, o filmen va ganska bra tycker jah hahah fast fattade nt början :P


nu ska ja iaf fortsätta kolla :D

dubbelliv 2 <3 hihi och charlie gustafsson ska va me i andra säsongen :DDDDDDD <33333333

HAHAH kom ihåg när hanna o ja garvade åt honom när han gjort det där med munnen vid 3.49 haah!! guud asso!

the fabulous life of anagina :D

modelljakten!



hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 januari 2012 16:58

Jenny åkte förut fast  hon kommer tillbaka ikväll, hon skulle typ äta nåt.. :P

men snart kommer släkten för jag fyller ju år imorgon så då ska vi typ fira det.. men dom kommer om någon minut så jag hinner verkligen inte blogga!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 januari 2012 12:39

hej!

vaknade för en ungefär en halv timme sen o har ätit frukost o fixat mig :P 

så snart ska vi åka t kista o kolla på bio...typ simon och ekarna heter den..  ^^


efter det ska ja t pappa, så håller på o packar oxå hah ;P


iaf nu måst ja fortsätta me det :D



       

HAHHAHAHAHHAHH såå roliga biiilder :DDDD hahhh specielt den sista asso hahahahah!! ;)


byebye!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 januari 2012 00:11

Tjenare!

e hemma o har kollat precis klart på en fiilm :D haah som hette cast away


innan ja kom hem så var ja ju i täby o åt middag.. :)


o innan det så va ja ju me julia!

hon väckte mig skiiiiiiit tidigt...klockan 11 :/ o ja hade liksom somnat runt 4... faast ja va väldigt envis haha så ja gick typ upp 12 ist ;)

iaf efter att hon väckt mig skiit tidigt, så började vi fixa oss sen åkte vi t stan :D jag köpte typ ett linne.. :)


nu ska ja snart gå o lägga mig, har typ varit jätte trött hela dagen o haft ont i huvudet.. :/

iaf så ska kolla bloggar sen så ska ja ju gå o lägga mig...o imorrn så måste ja oxå gå upp tidigt.. -.- för ja ska typ gå på bio ^^


haah o juste :D GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN HANNA!!!!!!!!! :DDD <3333333 ( fast det var igåår ) :*

:D  

filmen :P

BANDET!!!!! :o <33333333  

 aja gonatt o hejdå :* <3

//Mollyy<3


✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards