♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 21:42

Nu har jag precis packat och så och ska snart gå och lägga mej, ska ju upp typ halv 5 imorgon så jaa.. 

tror inte jag hinner blogga något imorgon på morgonen men vi sen imorgon kväll!

//Hanna

hoppas det går bättre än förra året.. 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 21:23

romme imorn och..........neej asso jag dör snart...vet typ nt vad ja ska packa i, vad ja ska ha me mig...men NU så tänker ja strunta idet o gå o lägga mig, för ja kmr dö imorn kmr typ gå upp halv 5 lr nått hähä!!!!

 

Godnatt!♥

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 19:56

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 18:31

hejhej!!

Kom precis hem, efter att ha vart me Emma och Julia :) Vi gjorde inge spec, satt framför datan, pratade och Emma plattade Julias hår.


skolan va helt okej idag, spanskan va väääldigt braig hah för vi hade vikarie...som nt kunde prata spanska hahahah!! 

ja gick iaf me julis o emma hem t julia sen efter skolan. Men ja kom på att ja behövde skidbyxor, så va tvungen o köpa det också...men sen så åkte ja tbx t julia.


Nu ska jag snart äta! e as hungrig.

sen ska a bara ta det lungt, o idag så måååste ja gå o lägga mig jääätte tidigt för imorn ska typ hela skolan åka t Romme lr a typ alla 9:or, 8:or och 7:or! och man ska vara vid skolan typ kvart över 6, för bussarna åker halv7! så måste gå upp väldigt tidigt!!

 

en bild från när ja va me hanna! hahah! :P<3


 

skriver senare! hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 18:22

ska gå och duscha nu! sen äta middag, pannkaka typ.. måste gå och lägga mej fett tiigt idag eftersom jag ska vara i skolan innan halv 7 för då går bussarna -.- jag orkar inte kommer inte klara att gå upp seriöst!

//Hanna

Hahaha såå rolig!

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 17:01

Kom hem för ungefär en halvtimme sen, stannade kvar i skolan lite med Nora!

Nu ska jag ta något att äta och kolla på tv men jag bloggar snart tror jag iallafall ;)

//Hanna     

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 07:25

Godmorgon! 

Har fett brottom nu så det får bi ett snabbt inlägg, börjar 8.10 idag och slutar typ 3.. kommer väl hem kanske halv 4 skulle jag tro så bloggar mer då!

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards