♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 januari 2012 17:57

Vaknade nu, vi skulle egentligen åkt till kista men vi åker till vällingby lite senare istället ;)

Nu ska vi kanske ta något att äta och kolla på tv..

//Hanna

Gammal bild.  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 januari 2012 11:24

Nu tänker jag faktist sova lite, annars kommer jag ju ändå somna när jenny är vaken och det är ju inte så kul för henne.. men jag bloggar väl när jag vaknar! kanske borde ställa alarm.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 januari 2012 11:01

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
 - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja haha!
Jag har ljugit om var jag är för någon - Japp
Jag har en hemlighet som ingen vet - Har jag säkert ;)

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
 - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller  - ?
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej..?
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja, jag gillar att sova!
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Ja!
Jag har sett någon dö - Nej, tror jag inte....
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Typ..
Någon nära till mig har begått självmord - Inte vad jag vet..

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Hahahaha ja många gånger!
Jag har sett en fallande stjärna - Nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Nej -.-
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja!
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej..
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Wtf..? nej!
Jag har medverkat i en teater - Nej tror inte det
Jag har suttit på ett tak på natten - Jaa!
Jag har aprillat någon - Hahaha jaa såklart, askul ju!
Jag har åkt taxi -  Ehh ja!
Jag har ätit sushi - Ja, usch...
Jag har åkt snowboard - Nej


//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 januari 2012 10:42

jag är väldigt trött nu , men pallar inte sova för då kommer jag vakna sent.. haha jenny ligger och sover just nu.

justee idag har jag namnsdag ju! och om två dagar fyller jag år, yeeey me like :D

vet inte vad jag ska göra nu, ska inte sova iallafall.... eller kanske? nej men jag vet inte.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 januari 2012 05:02

Nu ska vi kolla på dubbelliv, för Joel Lützow är med hihi! nej men det ska vi göra i några timmar nu typ.. 

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 januari 2012 01:15

Förut såg vi filmen Hitch, har sett den förut men den är braa!

Nu har Jenny precis vaknat, hon sov förut men jag vet inte riktigt vad vi ska göra..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 januari 2012 01:05

hej!

Nu så har vi typ gjort hårinpackning o sånt :D

o medans så kollade vi på Brides maids, den va braa! (Y)


hahha o nu så kollar vi på en film som går på tv:en :D<3 den heter enough :)


men iaf imorrn ska vi typ shoooppa :DDD hahahaha senare så ska ja typ t täby o äta middag :)


nämen nu måste ja fortsätta kolla på filmen... :D

   

hejdåå!

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards