♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 22:22

Har precis gjort en smoothie och nu ska jag kolla på ett eller två avsnitt till av OC ;)

måste ju gå och lägga mej tidigt idag för snart är det ju skola..

//Hanna                    

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 20:15

har kollat på två avsnitt av OC nu, fast ska kolla på flera sen ;)

måste städa också dast det får bli en annan gång för jag orkar verkligen inte det nu!

//Hanna   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 18:55

hhahaahah!


har sett en film som heter de ofrivilliga/ involuntary...asso det va den skummaste filmen ja sett! det hände typ inge i den o det handlade om 5 olika grupper/människor o typ om deras liv...?..........feta tråkig film asso!


iag nu ska ja nog bara kolla på tv/data! o lyssna på musik :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 18:05

//Hanna

TV

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 16:00

Jenny har precis åkt och nu ska jag gå och duscha! 

är väldigt trött så ska bara vara hemma idag och typ kolla på tv, sen ska jag nog äta något för har inte ätit på hela dagen..

//Hanna

Me like pengaar!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 15:13

hej!

nu är ja vaken o lyssnar på peTTer hah såklart ;) igår gick ja o la mig sent endå..hade tänkt mig o gå o lägga mig run1 men gick o la mig typ 3-4 ist :((( men ida MÅSTE jag lägga mig i tid hah!!!


men ska typ snart gå t tv:en :D o kanske ska hyra en film...jag gillar FILMER!

 

   

hahah jag hittade den här, som melinda hade gjort t mig för as längesen haha! kom ihåg att vi ALLTID brukade skriva brev t varann hahahahaha gud va kul <3


haha hejdå :* <3

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 00:31

hejhej!

hah nu har ja börjat kolla på the shining (utan ljud) haha feta läskig juh...tror nog nt att ja kmr kolla på hela!

för ja ska ju försöka gå o lägga mig tidigt idag!

fast ja vill se klart den..men nt ensam.. :/ haha


aja.........

feta läskiga !!!!!! :sss hahahaahah!!!

godnatt! :*<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 januari 2012 00:05

Jahapp nu var min födelsedag slut.. hahaha tråkigt, tråkigt! nej men jag tycker inte det är något speciellt direkt bara att man får saker vilket är bra, och att man kan få folk att göra saker åt en bara för att det är ens

födelsedag ;)

nej men nu ska vi äta chokladmouse och kanske något mer..?

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards