♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 23:19

Sjukt rolig, om ni inte sätt den och har humor så borde ni lätt se den!

//Hanna och Molly


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 18:25

Nu har vi kommit hem, hyrde filmer och köpte naturgodis.. ska typ se någon film nu så vi bloggar senare folk!

//Hanna och Molly

hahahaha!     

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 15:15

Måste fixa mej snabbt nu för har precis duschat och ska möta Molly kvart i 4 i spånga.. paniik! 

//Hanna

     

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 14:59

Förlåt för dålig uppdatering..


I fredags så var min morgon skit! 

Först försov jag mej och vaknade halv 8 när jag började 8 så då fixade jag mej i rekordfart, sen när jag sprang iväg till skolan så ska man såklart ramla för det var så halt och då landade jag på svanskotan.. (har fortfarande ont -.-) 

Sen när jag kom till skolan så var det prov första lektionen och man kan ju inte direkt säga att det gick bra.. 

Andra lektionen var slöjd men jag var klar så då hade jag håltimme i 2 timmar ;) 

efter skolan åkte jag, Julia och Matilda in till stan och lite senare kom Cleo, Ines och Julia också dit och vi köpte present till Nora och sen åkte jag hem och fixade mej snabbt eftersom att vi hade brottom.. 

sen åkte jag till Nora, och vi hade det väldigt kul! sen kom polisen dit och allt.. haha 

Imorse vaknade jag tidigt av att några satt och pratade, sen åkte typ alla för dom skulle på match och träning så då var bara jag och Hannah kvar och såklart Nora, vi satt och kollade på en film till klockan 1 och halv 2 ungefär så åkte jag hem.

haha fett tråkigt inlägg men aa..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 10:53

heeej!

ligger i sängen, vaknade runt 10 idag!


nu ska ja nt göra något spec...e faktiskt lite trött hah så ja kanske går o lägger mig igen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♥ NY VIDEO!!!! ♥ hahaha han e ju bara såå BÄÄÄST!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

   



hejdå! ♥ bloggar mer senare!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 00:52

Nu så har ja kollat på tv as länge o nu e jag trött, så ska gå o lägga mig nu!

         

   

hihihi tog lite bilder...för man har ju så kul!


:O såg att dom ska tabort picnik!!!! den 19 april....nt bra..men nu så e alla premium sakerna gratis! det e iaf bra..men a.. :P


hah nämen hejdå o godnatt! ♥ nu ska jag sova!

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards