♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 10 januari 2012

:/

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 22:03

hej igen!

nu ska ja snabbt kolla bloggar :D sen så ska jag gå o lägga mig!


imorrn så börjar jag 09.20...så måste väl vakna 8 typ . tiiidigt, så det e drf ja måste gå o lägga mig nu liksom!!


o de enda ja har gjort ida, e o suttit i soffan o ätit halstabletter!

har skiit ont i halsen..hatar att ha det, typ det värsta som finns! o kände mig sjuuuk...men det kanske e för att ja nt sovi nått..? :S aja...

 

godnatt! :D<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 21:00

Mamma kom precis hem och väckte mej så nu är jag vaken..

ska gå och duscha sen äta och efter det blir det att kolla på ett avsnitt av OC tror jag ;)

kommer inte blogga mer idag.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 15:06

Slutade 20 i två idag och gick hem direkt.. är fett trött nu! 

den här dagen gick seegt och dom sista 2 lektionerna var jag så trött så jag höll på att dö.. somnade typ på NOn -.-

jag tror att jag kommer somna snart faktist men isåfall så bloggar jag när jag vaknar ;)

//Hanna

Omg Molly, tycker också vi borde börja träna förfan! :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 14:54

haah hellu!

kom precis hem från första skoladagen iår ;) det gick väl bra...men har varit jätte trött o det har vart tråååkigt såklart!!!!

aaaa juste vi fick ju en ny vikarie i spanskan ida...hah asso venne om hon bra lr så men hon e bättre än vår förra!

o vi gjorde juh nt så mkt..faaaaast.... jag HATAR endå SPANSKA!!!  



ska typ gå o lägga mig nu hah nä men ska ta det lungt, eftersom ja e f1 trött..!!! ska kolla på tv, lyssna på musik, äta, data...o massa sånt ;) !


hahahaa hanna o ja som skulle springa 2 gånger i veckan....det lyckades vi ju nt me ;) sprang typ bara 1 gång, o andra gången så "spelade" vi fotboll ....HANNA ja tkr vi borde börja träna igen HAHAHAHHA ;))


hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 07:51

hej!

nu har jaaag fixat mig...o snart ska ja gå t skolan.. -.-

kmr dö!


asso jah hade nt så mkt o skriva , men ja va tvungen o blogga, för ja har typ tråkigt o a... ;)


OMG... det tog ååår för mig att ladda upp den här bilden...min data har blivit seeeeeeg!!!!!!!!!!! :((((((

hahaha aja

hejdå!<3

//Mollyy<3 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 07:33

Nu är jag helt klar och så, ska bara borsta tänderna! 

Ska väl lyssna på lite musik och döda tid tills jag ska möta esra.. kommer inte vara sen idag ;) om jag inte skulle somna nu, det vore ju lite fail av mej.. kommer nog inte blogga så mycket efter skolan eftersom att jag kommer vara trött då, har ju inte sovit något..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 06:52

heloooo!

haha fett sämst jag var som kollade om folk hade bloggat klockan 5 på morgonen.. det var inte så många som hade gjort det kan jag säga!

men nu börjar ju klockan bli ganska mycket så ska snart fixa mej, fast jag har redan fixat mej halvt sen pallade jag inte mer så sitter fortfarande i mjukisar.. 

Jag har bäst humor just nu, kan typ garva åt vad som helst! :D tänkte att ni kanske ville veta..

//Hanna

 

ful människa over here   HAHAHA sååå rolig jag är just nu!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 januari 2012 06:32

godmorgoon...

sov bara i 2 timmar inatt.... -.- va jäätte trött me kunde verkligen nt sova..skiiiit störande!!! så nu vill jag bara..dö.

heeejdåååå....


hah nämen tyyyyp ;)


nej nu ska ja sova i 20min t sen så måste ja gåå upp o fixa mig!

 

hejdå.

//Molly

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards