♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 23:04

Filmen är slut nu så jag ska typ gå och lägga mej snart, är ganska trött.. Börjar 9.20 imorgon.

vi hörs imorgon!

//Hanna

haha nej nej inte alls fail..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 22:47

Nu så har ja sett klart filmen knowing, den va braaa! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag jag iaf läsa bloggar snabbt, sen ska ja gå och lägga mig,  för jag börjar 09.15 imorn... :/

Godnatt!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 21:52

Har precis duschat och gjort en smoothie. nu ska jag snart sätta mej och kolla på en shopaholics bekännelser som går på TVn, har sett den förut men finns ju inget att kolla på ;) 

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 21:09

//Hanna






Hanna · Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 21:02

Har inte hunnit blogga idag ;(

Imorse försov vi oss lite men det gjorde inte så mycket, när vi hade fixat oss och så åkte vi till lilje och tog en fika! 

Sen gick vi och satte oss i någon random port vilket inte gick så bra när vi såg blod på golvet o ba omg! det finns en mördare här :O ochsen skulle vi springa ut men fick inte upp dörren.. troligt att dom inte tar bort blodet liksom -.-

Iallafall sen åkte jag direkt till mina kusiner för min kusin fyllde år så vi skulle fira henne, och jag kom nyss hem därifrån.. därför har jag inte bloggat något.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 18:53

:O det stog att det skulle vara my life as liz 2..men det var det nt...ska iaf gå och duscha nu! Sen så ska vi hyra den dör filmen ist den heter knowing! :) feta braaa, men nu måste jag skynda lite! 

 

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 18:07

Sitter fortfarande i soffan och äter godis typ hah. Och...kollade på life of ryan, men nu e det slut. Så ska snart gå och duscha..fast nu såg jag att det e life as liz 2 halv 7, så duschar nog efter det haha ;)


(Har typ försökt ladda ner en film..men det va ingen svensk text, och sen så va det en som va as dålig bild typ... inte bra, så nu e jag sur :( hähä )


 

skriver senare!

//Mollyy<3

!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 januari 2012 15:58

Nu har jag ätit lite mat och nu satt jag mig i soffan, ska kolla på kompisar på nätet nu :) hah

  

hejdå!<3

//Molllyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards