♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 22:23

Nu ska jag snart gå och lägga mej annars kommer jag inte kunna gå upp imorgon.. ska bara fixa lite saker först!

men jag bloggar mer imorgon ;)

//Hanna

      

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 22:04

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  !!

CHRISTIAN har gjort en ny video!! :* <3333 har kollat varje dag på hans youtube kanal, men han gör aldrig nya videosar :( den senaste (innan den här dåda) var 11 november liksom :o me dont like!

hihi nu har han gjort 100 youtube videosar :D


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

haha nu ska ja göra det ja brukar göra innan ja gå o lägger mig...läsa bloggar o kolla fb :D medans ja lyssnar på musik! <3

     


Godnatt ♥ love love love

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 21:10

Glee är slut nu.. men ska typ kolla på något avsnitt av OC nu och äta apelsin! mums haha

har seriöst inget att blogga om så ni får lite bilder istället ;) men aja bloggar later kaanske.

//Hanna

   

haha omg lääänge sen!



   

drogad.. men mitt hår var coolt! ;P


 

hhahahahha.. 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 20:00

Nu ska jag sätta mej och kolla på Glee, brukar sluta med att jag sitter och gör något annat medans och sen

kommer på att jag skulle kolla men nu ska jag faktist försöka kolla på det!

//Hanna

Hanna · Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 19:32

omg.... Julia ville göra en bild och valde den här så jaa.. jätte fin den blev -.- haha omg läpparna :P

//Hanna






mat

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 18:56

Jag kom precis hem, följde med Julia halva vägen.. 

Men nu ska jag kolla om Martin gör någon mat till mej eller om jag måste hitta något själv, hoppas det redan finns något att äta ;)

//Hanna

  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 18:45


 

tjeeeeenare..igen!

Nu så har ja typ precis ätit middag :D

ska snart gå t tv:en!!


det va väl nt så mkt o skriva..men ja bloggade endå, för det känns bra o göra det nu liksom :)

 

aja hejdå på er...kommer att blogga lite senare igen :D<3

//Mollyy<3


 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 januari 2012 15:24

Hemma från skolan nu, haha jag, Molly, Esra och Julia åkte skridskor med skorna på vägen hem.. det gick inte så bra!

Julia gick med mej hem så nu sitter vi här och gör typ inget.. haha nej men vi ska nog göra något nu så jag bloggar senare.

//Hanna

hihi fin julia! 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards