♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 22:13

Nu har ja läst alla bloggar, o nu e ja väldigt trött, så ska gå o lägga mig nu :D

imorn så börjar ja 09.20..måste typ gå upp halv 8 då...jag ooorkar nt, så nu måååste jag väärkligen gå o lägga mig :D!

fina bilder ;)) HAHAAH!


Godnatt! 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 21:42

Hur naturlig är du?

Du har:
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
() Designparfym
() Fondation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika sminkborttagningsmedel
() Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
() Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
Summa: 9

Du:
(/) Använder locktång/plattång varje dag
() Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
() Använder kajal varje dag
() Använder läppglans varje dag
() Använder bodybutter varje dag
() Använder bodylotion varje dag
() Använder hårinpackning varje dag
(/) Använder hårspray varje dag
() Tränar på Gym 
() Klipper dig varannan/varje månad
Summa: 2

Du har:
() Tonat håret
() Färgat håret
() Hårförlängning
() Piercat dig
() Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen
summa: 1

Totalt: 

0-10 Naturligtvis naturliga tjejen!
10-15 Konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö 
20-25 Fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast!

blev inte mycket bloggning idag men kanske blir bättre imorgon.. vi får se ;)

//Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 20:28

Har precis duschat och gjort en smoothie och ska snart sätta mej och kolla på OC! haha typ det jag gör när jag har tråkigt.. 

men aja see u later aligator......... hahah dör!

//Hanna

hahahaah dööör! fina glasögon molly har oxå..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 18:48

kom hem för en stund sen.. slutade 20 i 2 och då gick jag, Julia och Julia hem till Julia haha, sen kom Matilda dit och då gjorde vi en läxa..

men nu ska jag snart äta middag så jag bloggar senare!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 18:00

Nu e jag hemma, o har precis ätit mat..ja orkar igentligen nt blogga så det blir ett kort inlägg.

nu ska ja iaf kolla på  haahah mammor & minimodeller hahahh!!


senare ska ja väl kolla på tv o äta lite :D haahaha nej men nu orkar ja nt...e trööött o har ont i huvudet..!

raaandom!

HAHA.  

hejdå! :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 16:22

hejhej!

Nu så sitter jag i Julias sängen (e hemma hos henne), o kollar på MTV!

dom grååter så himla mkt... -.- för vi kollar på made...

nu e det reeklam..!


idag i skolan så hände..iiiiiiinget, först hade vi randigtid o då va jag med Hanna, Esra o Maja!<3 ja gjorde typ matte...sen efter randigtid så va det matte! det va vääldigt tråkigt...hah som alltiiid! sen vare lunch , det va typ lax o potaaaatis hahah det år vi hos hanna oxå när ja sovde över haha det va ju kuul liksom haahah!!!!!...spanska...det va det sen dåda efter lunchen...as tråååkigt..men den spanska lektionen var ganska roolig....för vår lärare släppte oss tiidigare, för hon blev så arg på oss haha typ för att vi sa att vi tyckte det va för svårt hah!! det va iaf kul!!!! :DDDD

sen till sist så hade vi SO! men vi fick sluta tidigare där oxå..för att läraren behövde åka..nånstans hahahah!


efter skolan gick ja ju hem t julia, lr först gick ja, esra, julia o clara  t konsum o esra köpte munkar, julia en munk och jag köpte en dricka :D som ja tkr e vääldigt god hihi! (Y)

o eefter det så gick vi tbx t skolan, satt där i några minuter..seen gick julia o ja hem t julia...oa nu sitter vi här...! när vi kom hit så gjorde vi inget, satt framför datan, sen så gick vi t köket o julia tog massa pepparkakor!! man ba äääääh... -.-

onu så kollar vi juu på MTV :D hahahahaahhahaahahah!!!!!!!1


och nu ska jag förklara vrf ja har skrivit ett aaas tråkigt o aaaas långt inlägg (om ingeting), jo det e så här.... JULIA vill ha nått att läsa haahhaahaahahahah man ba äääh...jag gillar att skriva...man ba ääääg som ni kanske määrkeeeer hahahahaaahahhaahahahha man ba ääääh! :DDDDDd


nu kmr det lite bilder :D

massa bilder oxå bara för att det ska bli ett vääldigt låångt inlägg :DDDDDDDdd

nu så ska ja förtsätta kooolla på mtv.........sen e det degrassi :DD me like....!!<333333

hejdåå! :*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 08:39

Nu har ja fixat mig, o ska snart möta Esra :D sen ska vi gå t skolan :)

   

hah bara några fina bilder.. :)

(det blev ett vääldigt onödigt inlägg)

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 januari 2012 07:48

godmorgon!

nu har vi precis fixat oss, o vi ska snart gå, hanna ska t skolan och jag ska hem t mig :) för jag börjar senare!

nu har vi väldigt bråttom så hejdå! :)

//Molly och Hanna :DD

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards