♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 21:51

Nu så kmr det här bli det sista inlägget för idag!


har typ kollat på tv o ätit bilar :D o nu har ja precis kollat bloggar o snart ska ja gå o lägga mig för ja börjar 8 imorn!!!!!!! :S

aja det e ju iaf fredag imorn.. <3


imorn ska ja ju möta folket som vanilgt o gå t skolan hahaahah!!! folket = kuligt ord! :D

   

godnatt! ♥ 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 21:33

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 19:29

Nu blir det paus från pluggandet, som jag inte har börjat med.. för nu är det dubbelliv på tvn!

//Hanna

Hanna · Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 19:14

Jag kom hem precis, va tvungen o följa me t IKEA... :/ så har vart där!


snart e det iaf dubbelliv, sen e det sveriges värsta bilförare :D men måste oxå duscha så kmr väl missa lite av svergies värstabilförare...men det gör inge :P haha!

 

hejdå♥ kmr nog blogga innan ja går o lägger mig!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 19:03

Har No prov imorgon så måste nog börja pugga till det hehe.. man ska kunna 60 sidor i boken -.- haha jag kommer inte läsa så mycket kan jag säga, tar typ en månad för mej att läsa det så nej! men kan ju äsa lite iallafall..

//Hanna

    

älskar att det kommer sol på mina skor :D

:O hahahahahahah jag döör..

         

saknar!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 17:20

Kom hem ungefär halv 5, slutade ju fyra idag.. tycker faktist inte att det var så jätte jobbig skoldag idag som det brukar vara haha!

Nu ska jag nog träna lite tror jag ;)

//Hanna

 

jag är guud! hahahahahahah..

           

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 15:28

hejhej!

Kom typ nyss hem från skolan. Just nu dricker jag coca cola, me like! medans ja lyssnar på musik, kollar bloggar o fb.


skolan va väl helt okej idag, den brukar oftast vara det på Torsdagar :D

jaa ja gick hem me esra o bla bla bla...! ;)

det här e ju det äckligaste o läskigaste djuret som finns asso..hatar dom!!!


nu har ja inge mer o skriva!

skriver mer senare! 

//Mollyy<3

SO

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 januari 2012 09:45

Just nu har jag SO i 100 minuter.. jättekuul -.-

nu kommer gamla bildeer! haha

         

     

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards