♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 oktober 2011 22:16

hey ^^

som ni ser så har vi en ny header som ja bara gjorde snabbt nu för a..ja vet nt vrf hahah! skulle prova en ny sak o så blev det en ny header, men den kmr bara vara där tills hanna o ja gjort klart den nya header, för vi håller faktiskt på me en, fast a haha vi har nt börjat ;-D

hahha men iaf nu så.. :O har glömt o göra engelska läxan! men aja kan ju nt göra det nu..för snart ska ja sova :D :O juste har ju oxå teknik läxa...som ja glömt o göra, den e till imorrn, den e ju viktigare än engelskan .. så kaanske gör det nu ^^ hahahaahah!

  hihi vår gammla header om man tar bort USA sakne ;-D

         hahahahaa jade tråk :/ :D  

aja hejdå ;* o gonatt!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 oktober 2011 20:30

hej :D

nu kollar jag på sommarspelen.. hahaha gurkaan!

men iaf vi ska typ bygga om i vårt hus ;P o dom börjar imorn

dom kmr typ komma klockan 7 på morgonen varje dag :O så jag mst vara uppe så tidigt varje dag tills dom e färdiga -.- jobbigt.. men då kmr jag iaf inte försent till skolan dom dagarna jag börjar sent ;)

men det här blir sista inlägget för idag så godnatt

//hanna :D

hahahaa fågeeel!  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 oktober 2011 18:38

just nu kollar jag på one tree hill :D det e 2 avsnitt idag! yeeey

men idag har jag inte gjort nåt spec.. förut städade jag mitt rum men jag e inte klar :P sen kollade jag på en film :)

men jag bloggar senare för jag orkar inte nu, mst ju kolla på oth!

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 oktober 2011 18:15

heej :D

ida har ja typ städat/ möblerat om i mitt rum :D hihi!

a typ det ja har gjort hela dan :)

nu så kollar ja på one tree hill..det e dubbelavsnitt!!!!!!!!!!!!!!!!!! kuuuul!<333

lr asso nu e det ju reklam ;-D<33333333 a ska iaf kolla på det, sen senare så e det partaj såklart ;P

:OOO nu börjar det..hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 oktober 2011 14:33

//hanna :P

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 oktober 2011 11:53

  heeeeeej :D

vaknade precis :D lr a vaknade sen somna ja, sen vakna ja, sen sona ja o nu e ja vaken o kmr nog nt somna om ;-D

ska nt göra nått ida tror ja :P e oxå ganska trött :/ hahaha!

just nu kollar ja på lite videoinlägg..det e kul (Y)

ååhh juste igår efter att ja kollat på red riding hood så kollade ja på zozo på tvåan :D den va oxå bra!


   PETTER hahahha!   i bileeeen ;-D      TV TV TVEEEEEE..N!<3      <3333333333333333

HAHAHAAHHA!<3

men aaja det va det!

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 oktober 2011 10:51

hej :D

idag e det söndag.. och imorn e det måndag ;( haha

men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske bara e hemma? vi får se ;)

iaf just nu sitter jag bara i sängen o lyssnar på musik!

men jag bloggar lite senare :)

//hanna :D

   när jag väntade på att molly skulle ha gympa ;)

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards