♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 oktober 2011 22:04

hey :)

har typ varit i skolan ida, hade ju spanska prov..gick NT bra :/

arnnars va skoldan ok :D


efter skolan så åkte ja me filippa o julia hem till filippa :D fast skulle igentligen hem till julia..men då blev det filippa istället :S hhahah kuuuul..vi spelade wii :P haha va nt så bra på..a nått, vet nt va det va, men ja va gryym på bowling ;-D hahahha, o juste vi kollade på första avsnittet av vampire diaries :) dom "bråkade" om vem som va snyggat, julia tyckte att damon va snyggast o filippa tyckte att stefan va snyggast, så då kolla vi på första o så skulle ja bästemma vem ja tyckte va snyggast haha tyckte nog att stefan va snyggare än damon, fast igentligen va ingen snygg, om ja ska va äääärlig ;-D

sen gick vi ut o tog bilder..på miiiiiig ;-D o liiite på dom...

här kmr doom bilder:

   hah filippa dricker blooooood... ;-)   hahahaha venne vrf...! :/ va iaf hos filipppa :P   wii (Y) yeeah det va det där ja nt va så bra på...

ute bildernaaa! :P : ja skulle tanka min biiiil....hahahahhahhahaaahahhahahahahahhaahhahah om ja hade noooooooon/ nååååååån !!! ;-)

hahaahah bäääästa ja eeee :D<3333


   HHAAHH..????? Vem e snyggast....... ;-D


nu kmr en bild på mini... lite sådär raandom.... :

haha nä men börjar 8 imorrn så måste sova NU! :D

GONATT <3

//Mollyy<3 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 oktober 2011 19:16

Hej! Just nu funkar inte internet här hemma för dom har gjort nåt ;( Så jag bloggar från iphone ;) men jag kmr blogga mer Imorn typ.. Så det här blir sista inlägget för idag för jag orkar inte :) Hejdå<3 //Hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 oktober 2011 08:55

godmorgon ^^

haha har typ fixat mig klart o så nu :D

så ska vänta på att gå till hanna o esra, lr a vi ska ju mötas vid "soppsakerna" som nt finns längre... ;P


 ååhh ida har vi spanska provet :/ känner att det nt kmr gå bra!!! liksom ja har nt tränat lr nått bara igår o det gick ju sådär...får väl typ läsa igenom dom sidorna vi har innan provet ;-D det brukar funka när vi har glosor iaf (Y) haha!


efte skolan så ska ja säkert va me Hanna :D<3 haha, venne va vi ska göra... :P det får vi seeeeee :)

men nu måste ja gå o göra nått..vet nt vad!

   mini, hanna ja o moa<3<3<3<3<3


haha i vinstaskolan!<33 esra o hanna! vet nt tiktig vad esra gör me stolen, tror det typ va tapetklister o alla typ satt fast papper på stolen..? ;-D


   

:D hihi ^^) 


hejdå :D<3

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 oktober 2011 08:35

godmorgon!

idag börjar jag 20 i 10 typ :) haha men jag slutar 4 o det här e typ jobbigaste dagen..

iaf så ska jag möta molly o esra kvart över 9 så typ om 3 kvart.....?

 

japp det här är min torsdag&uarr;

liksom första lektionen är SO i en timme och 40 min -.- kuuul.....

men jag bloggar efter skolan ;) hejdå<3

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards