♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 21:04

klar med svenskan :D fast jag blev klar för länge sen men ändå ;) hehe

iaf nu kollar jag på 2 1/2 män.. dom nya avsnitten ;) tkr det är fett sämst att inte charlie sheen e huvudrollen för det e ju liksom inte samma program då.. men men 

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 19:42

e fortfarnde hemma hos julia :D vi har typ nt gjort nått specielt, hahah har plattat hennes hår, o stylat om henne ;-D hahahaha 

det gick väl ganska bra (Y)

nu ska vi typ gå ut en liten stund :)

sen senare ska ja gå hem, o kolla på TV typ <3 måste duscha oxå!

aja nu ska ja blogga på julias blogg ;P 

 

hejdå<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 18:46

yeeey fett bra jag är! har läst ut boken nu.. ahhaha äntligen -.-

läste i taket lyser stjärnorna, har sett filmen typ 10000000 gånger så jag visste ju redan vad den handlade om o så men asså omg i boken hände det typ massa andra saker än i filmen :O 

men iaf nu ska jag skriva läsloggarna typ ;) kmr inte gå så bra men mst ju göra det..

<-------såhär ser min bok ut ;)


hahaha vilka långa kapitel -.-

     men nu mst jag gå! hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 16:28

heej :D

sitter hemma hos Julia :D vi lyssnar lite på musik..o ska göra engelska o matte :/

men a det blir ett kort inlägg för nu så ska vi plugga :D

här kmr diggys musik video:

(Y)<33333

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 16:23

esras nya favorit mening= Hanna, coola ner dig vaa! 


HAHAHA esra gick o sa det typ hela vägen hem -.-

idag va skolan.... vanlig? haha men det hände inte direkt nåt kul, fick tillbaks spanska provet o va skit stolt för jag tyckte att mitt resultat ägde men nej nej då ska julia o hannah komma o ha mkt mer än mig o säga att dom tyckte att sina resultat va dåliga -.- 

sen fick jag tillbaks matte provet oxå.. (ingen kommentar om det) hehe men jag fick iaf godkänt ;)

snart mst jag göra svenska för vi ska typ ha bokredovisning imorn o jag har inte skrivit nåt ;O så det ska jag göra nu!

bloggar mer senare :)

//hanna :D

Cute-love-nutella-pretty-favim.com-181842_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 08:53

godmorgon!

idag börjar jag 20 över 9 ;) sen slutar jag kvart över 3 typ....

men det får bli ett väääldigt kort inlägg för jag hinner inte skriva så mkt..

men hejdå<3

//hanna :D

   skillade vi e! :D omg asså jag typ hoppar fett högt.....? hahaha

(jag är den som e närmast ;) )

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards