♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2011 22:56

Beautiful%2clove%2cquote%2csayings-28a0dfc655d9a40f291f29af3cf4c386_h_large

Tumblr_lia5yxfdam1qi8rvco1_500_large

Tumblr_lql251hf1g1qbqqaqo1_500_large

Tumblr_lsv7f1bzww1qg76jao1_400_large

Tumblr_lsrajfbvub1qg4jqbo1_500_large

Tumblr_llvd10hepl1qj3pxl_largeTumblr_lqot45pxxj1qauh6co1_500_thumb_large

<3 


nä men nu så e lilla al-fadji show slut så ska nt göra nått specielt nu då :D haha esra försöker få me mig till vinstagård imorrn men hon lyckas nt... hahaahahaa!!!! <3 

vill typ gå o lägga mig, e trött..men ja orkar nt ;-D

sista inlägget för ida så... :


404708525_large

//Mollyy<3




Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2011 22:45

nu kollar jag på lilla al fadji show :) 

men asså jag har tråkigt... vet inte vad jag ska göra

jag e hungrig :( vad jobbigt! haha kanske äter nåt vi får se ;)


men för typ en månad sen köpte vi en ny bil och första gången jag åkte den va i lördags...... fett sämst jag e! hahaha nää jag äger ;D

den ser ut som den vi hade innan fast den e nyare och en annan färg typ :P

nu ska jag inte skriva mer för jag har inget o skriva o inlägget får ju inte bli FÖR tråkigt.. jag vett att det e tråkigt men om jag slutar nu så blir det ju inte jätte tråkigt iaf ;)

//hanna :D

 

fick bli skumma bilder för att jag e så kul ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2011 20:42

kul, kul!


idag på matten hade jag typ halv håltimme igen! yeah 

men det va typ de där långa killen som kom o tog vår sal igen så då fick vi håltimme... :P men det va för att vi hade vikarie o han vet ju liksom inte att vi inte ska ha den salen så det va ju ganska kul ;)

men om typ 20 min börjar svenska hollywood fruar! älska

men jag bloggar efter det för då kmr jag kanske ha lite tråk :)

//hanna :D

   haahaha vi e sååå roliiga! jag säger massa skämt hela tiden o jenny garvar typ ihjäl sig åt dom......? (hon e den enda som typ garvar åt mina skämt) hahahah

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2011 19:30

heeej :D

har typ duschat...o imorrn så e det studiedag o då ska hanna o ja ta header bilderna, sen åka till vällingby, typ leta efter en jacka, o lite sånt (Y)


inget på TV ida..förutom svenska hollywood fruar...svärföreldrarna från helvetet o lilla al-fadji show! yeeeaaah ;-D

nej resten av ilägget får bli bilder:

   :DD   ^^   <333333333333   kraaaaaaaaaaaaaam!     hahah eeelin :)))!!!    fiiiint ;-D  

hahah alite nya o gamla bilde, mest gamla dåda ;-D!

hejdå

//Mollyy


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2011 18:10

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x) du råkar göra sönder väldigt många saker

(x) du har trillat av stolen då den stått helt still

(x) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen


16/19 HAHAHA! :D


tagen av jenny 

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2011 16:43

öods ska vår namnet strumpa vara enligt molly! ;)

och fbiu ska våra lådor heta.....? (vi vet inte hur man stavar heta....... asså namnsaken)


hej :D

molly ville fortsätta o nu ska våra tavlor heta nåt.. så vi skiter i det!

imorn har vi studiedag! :D yeeey<3

<3 älska studiedagar <3

men nu ska vi gå o göra nåt kanske? hahaha vi får se 

hejdå<3

//hanna & molly! :DD<33

fint, fint

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 oktober 2011 08:35

hej :D

nu e jag klar o just nu sitter jag o lyssnar på lite musik!

men 10 i 9 ska jag möta molly o så ska vi gå till skolan ;) så det e snart.. om typ en kvart

jag slutar kvart över 3 idag tror jag? hahaha 

första lektion är mentorsråd..... jag vet jag är jätte rolig just nu ;)

men jag kan säga ett skämt! hahaha det var en gång en ko den var påängen! hahahahaah ni kanske inte fattar skämtet ;(

okej nu ska jag gå för jag e så rolig! hejdå

//hanna :D

yeah!

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards