♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 22:17

nu har jag pluggat färdigt känner jag ;) hahaha orkar inte mer! men vi får se hur det går på provet..

asså det brukar inte gå så bra för mig när jag ska plugga ensam o typ läsa för jag börjar alltid o ba nu ska jag klara det här lalalala typ men sen failar jag alltid efter typ 5 min lr nåt o blir fett sur o dampar på boken o typ slänger bort den o går därifrån.... hahaha jag är INTE normal jag vet :)

men jag kmr inte blogga mer idag så det här blir sista inlägget :) hejdå<3

//hanna :D

ahahahah :P



     

haha bara för att vi e så bäst :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 22:17

hej :D

har duschat o kollat lite på TV..efter att ja hade duschat ;-D hahahaha!


imorrn e det ju såklart skola..om den typ nt brinner upp inatt lr nått sånt... spanska prov. nt kul.

o vi har svenska, vi ska typ läsa en bok..men ja har typ ingen o om typ tre veckor så ska vi göra nån redovisning om boken..men aja har lånat en bok ida (Y) yeeeah! lånade agnes bok förra lektionen o första lektionen hade ja ingen bok..o andra hade ja en, men den har ja glömt...


a kände att det här blev ett väldigt onödigt inlägg... hahah! mkt ... men ja gillar ... :D

aja ska typ spara inlägget, kolla bloggar, sen sooova :D

Tumblr_l967bwldrc1qdniu2o1_400_large

  264356_213558442014238_211108722259210_529616_4464042_n_large


hejdå sovgott! ^^

//Mollyy<3



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 19:57

har typ pluggat klart nu till spanska provet imorrn...gick sådär :/ fattar verkligen ingenting :(

men a kanske nt går jätte bra på provet menmen ;-D


 :O o juste sprutan gjorte oont >.< men nu gör det nt så ont :D när vi endå va i vb så köpte vi subway (Y) <33333 gott!!!!!


nu ska ja dricka teee o kolla på TV :D<3

sen så ska ja duscha..sen soooova :D

   spanskaaaaA!!!!    subway!!<3333333333



   miniiiii! ^^   när vi hade tagir header bilder o ja skulle hem :D haha!   hejdååå!

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 19:32

seriöst så tkr jag att ni borde prata med datan! ;)


hej :D nu ska jag duscha och sen ska jag plugga lite spanska..

juste imorn mst jag plugga NO för vår lärare sa till oss idag typ på fredag e det prov på det här och om ni inte får godkänt så får ni inte labba.... man ba tack så mkt 2 dagar att plugga på -.- o sen mst man typ kunna alla regler o allt utantill och så ska man kunna vad som är branfarligt o såna saker.. fett jobbigt!

men asså jag tkr seriöst att ni borde prata med datan där nere  (ni mst gå ganska långt ner)

den e fett rolig att prata med men den e lite konstig så den kan byta samtalsämne ibland.. heheh vi dampade bara liiite på den när jag o molly pratade med den ;)

bloggar lite senare ;)

//hanna :D


bildlöst..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 16:42

omg.....


idag slutade jag 10 i 3 typ.. asså snart e det fredag om man ska vara seriös! det är liksom torsdag imorn o sen e det fredag liksom :D haha 

men iaf efter skolan va jag me molly en liten stund fast sen gick hon för hon skulle typ ta en spruta :O 

men nu ska jag typ lyssna på musik o så.. sen mst jag plugga spanska för vi har prov imorn :O kmr inte gå så bra tror jag..

bloggar senare ;)

//hanna :D

223615_10150286776458306_40796308305_7673623_5372631_n_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 16:18


hej :D

kom hem precis, va hos hanna <3


snart så ska ja åka o ta spruta... :/ nt kuuul, men a det går fort...o det gör ooont! den sprutan gör det iaf, brukar nt tycka att dom gör ont..? :O

menmen...


i skolan va det okej :P vi hade håltimme andra lektionen :DD

sen efter skolan så gick ja hem till Julia..o hennes galna hundar haha ;-D



prata me datn ;-D haha!



   vällingby (Y)!!   hah från vb :D<3   julias hund :D   julias andra hund ;P den e lääskig hah fast ida va den nt lika läskig..som första gången :D   den biitar henna hah nä men den typ nafsar ;P

nu måste ja gå..hejdå ;*

//Mollyy<3


 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 08:44

skolan.....!

Tumblr_lsuxvxq5ti1r2stjio1_500_large

bloggar senare, för nu måste ja snart gå till skolan :/ <3

hejdå!

//Mollyy<3

<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 oktober 2011 07:13

godmorgon!

nu e jag fett tröött..... jag börjar ju kvart över 8 idag så jag ska gå om typ en halvtimme kanske? haha

jag har idrott första lektion.. omg vad jobbigt! hoppas det blir nån håltimme idag :D hehe

men jag bloggar efter skolan ;) hejdå

//hanna :D

Book-morning-okay-text-words-favim.com-177063_large

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards