♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 21:00

plugga NO till provet som jag ska ha imorn ;)

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 20:30

hej :DD

sitter i soffan o dricker te :D har kollat på sol,fest o oroliga föräldrar eftersom det e reklam nu hahah ;-D så medans det e reklam så lyssnar ja på musik! :D<3


imorrn e det skola, så a ska väl typ gå till skolan imorrn -.- men a blir sista inlägget för a kmr nt direkt ha så mkt att skriva om senare ;-D

hahahah det e fest hos mange låten när dom festar asso på sol,fest o oroli...för nu har det börjat :D så


hejdå & gonatt ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 19:59


___________________________________________________________________


hej :)

nu ska jag äta o sen ska jag duscha, hinner inte kolla på sol, fest och oroliga föräldrar idag så jag får kolla på datan ;) 

det va väl allt jag hade att säga typ ;P hehe så hejdå<3 blir kanske inget mer inlägg idag? vi får se!

//hanna! :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 18:34

Grattis på namnsdagen Jenny!<3 

   //hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 18:17

heeej :D

har gjort en ny header bara för att den andra va lite konstig..typ för liten..men kmr bara ha den här headern tills vi har gjort klart vår riktiga header, som vi nt har börjat me men aja hahah! :D kmr ju börja nån gång liksom ;-D

men nu kollar ja på TV gick hem direkt o satte mig framför TV:en e jätte trött!

men nu så måste ja öta, för the food e klart!<3333

e super hungrig! :))

hihi har oxå gjort en ny header till elin o ebba (ebbaoelin.bloggplatsen.se) 

ida e det sol, fest och oroliga föreldrar :D jippie kul ^^ hahahahahah!

men nu MÅSTE ja äta :D

bloggar senare! hejdå :)

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 17:15

hej :D

nu e jag hemma från skolan.. hahah men omg! imorn e det fredag :D yeey då slutar jag 10 i 1 :) hihhi älskar fredagar seriöst! bästa dagen på veckan typ, om man inte räknar med lördan då ;)

men nu ska jag lyssna på musik o fixa lite saker så hejdå<3

//hanna :D

 

japp det här är min fredag ;)

!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 16:58

Följ vår blogg med Bloglovin  <--------------------------- KOLLA HIT!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 oktober 2011 08:08

hejsan :D

torsdag idag ;( hatar torsdagar! fast jag börjar 20 i 10 o det e ju bra ;) men jag slutar klockan 4 o det e inte så bra..

men byggarna har inte kommit än? hahaha dom brukar alltid komma typ 7 halv 8 lr nåt såå vart e dom :O hehe

men jag ska typ börja gå till skolan 10 över 9 lr nåt kanske så om en timme, vad ska jag göra innan det då eftersom att jag e klar ;O blir nog musik som vanligt ;)

aja hejdå<3

//hanna :D

HAHAH!

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards