♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 oktober 2011 22:06

omg! jag är fett happy just nu :D


jag kan stänga min dörr till mitt rum! :D :D :D :D :D haha

ni tänker säkert "vem kan inte det -.-" men asså det har liksom suttit en sladd där förut så jag har aldrig kunnat stänga den helt med handtaget typ för då skulle ju sladden dö.. 

mn iaf nu har byggarna typ tagit bort sladden så jag kan stänga dörren! asså jag är ganska glad :P

jag vet jäätte intressant...... 

men jag kmr inte blogga nåt mer idag så godnatt :)

//hanna :D

japp detta är nån gubbe..... nej men ni undrar säkert vrf jag la upp en bild på nån gammal snubbe men det va för att jag sökte på random bild på google o då kom den här upp så jag tänkte varför inte ;) hehe

nån som vet vem det e? det vet iaf inte jag men han va ful..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 oktober 2011 20:25

//hanna :D  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 oktober 2011 19:30

haahah hej :D

märkte nu att dom hade gjort det större, bra men endå nt...för headern ser nt bra ut hahahah ;-D :O hahah kom iaf näästan precis hem :D 

va i kista snabbt o köpte en jacka..men tror nog att ja ska lämna tbx den :P den va fin nä ja prova den första gången..men sen så när ja prova den nu så liksom såg det nt så bra ut, haha så a vi får se ^^ arnnars måste ja lämna tbx den imorrn.


innan vi åkte till kista så va ja me Julia!

vi va ba hemma hos henne gjorde inge specielt, lr a vi kolla på en film den hette...skottår/ leap years, men hann nt se hela, men vi ska kolla klart nån annan gång :P eftersom ja va tvungen o gå hem...eftersom vi skulle till kista ^^ hon föjde me mig en bit, me legolas såklart haahha sååååå rolig hund asso!!!<3


i skolan så hände inge.....förutom att vi hade håltimme, för vår spanska lärare va bortaaa!!!!!! belv super mega glaad<33 va me på julias extra engelska ist då haha kunde gjort nått annat,  men a liksom...vad..?

o imorrn i skolan så ska vi ta me oss chips o sånt på spanskan för vi ska typ kolla på film... :D


nu ska ja kolla lite på vad ja ska ta me mig till palma, ska ditt på torsdag :DDDD!<3 me mamma :)

o kolla på TV :D ida e det..mitt store feta syrianska bröllop...yeeeaah! :P hahahh :-) sen e det svärföräldrarna från helvetet o lilla al-fadji show (Y)

filmen :D

legolas / lego som ja brukar kalla den <3   (lego för er som nt ser)    

påväg hem, me lego :D  

hhahah erkänner....finaste bilden på miiiig asso!!!!!!!...naaaaat ;-D

nä men hejdå på er allesammans ;*

//Mollyy<3



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 oktober 2011 19:08

                                                  älskar låten!

                                                               

längtar tills julen!

jag gillar inte vintern för den är så kall och jobbig men jag gillar ändå vintern för den är mysig ;)

men jag älskar julen för det är lov och man får massa julklappar som jag älskar! men det e jobbigt att köpa julklappar -.- haha självisk jag är :P

fast ibland är det ju kul att köpa julklappar men det beror på vem man köper till, det är kul att köpa till kompisar ;)

//hanna :D


japp, jätte kul inlägg om vintern/julen..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 oktober 2011 18:05

hej!

kom hem för en liten stund sen, slutade ju kvart över 3 idag och efter skolan gick jag hem till ebba ;)

hennes hamster är jätte sööt! haha

men nu vet jag typ inte riktigt vad jag ska göra men senare måste jag fixa mina naglar eftersom att jag målade dom på ungefär 2 min imorse o dom e ju inte direkt så fina..

nu ska jag kanske ta nåt att äta snart för jag är hungrig! hihi men jag bloggar mer senare

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 oktober 2011 08:38

goodmorning! haha 

ska möta molly om 10 min så det får bli ett snabbt inlägg ;)

men idag är det måndag, börjar 20 över 9 och slutar kvart över 3 tror jag?

jobbigt men snart är det ju lov! :D yeeey

haha och dom har gjort alla bloggar bredare :O märkte det igår faktist så jag är inte efter om ni tror att jag märkte det nu för det gjorde jag inte :)

haha nu mst jag måla mina naglar lite snabbt för jag o molly kör roosa idag o vi ska vara rosa typ.. haha så jag mst ha rosa naglar ju! men nu mst jag gå för jag känner att inlägget blev lite längre än det skulle ;O

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards