♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2011 23:12

idol e slut, o har har kollat på modern family ;-P

ska typ kolla lite data nu :D o lyssnar på musik<3

:DDDDDD

DIGGY SIMMONS :D<33333

YOUNG SIMMSONS :D

Typ nååra låtar ja lyssnar på :)) haahah!

kmr nog nt bli mer bloggning ida, så gonatt ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2011 22:01

asså vet ni vad jag kom på nu! haha tjejen som jag pratade med som typ gjorde en undersökning lr nåt och frågade mig massa frågor.. hon frågade mig om jag hade bloggat igår.. hahaha jag ba ehh jaaaa.....? typ :P det va ju lite skumt tkr jag

men aja imorn ska jag typ åka till landet fast ska bara va där i en dag så jag ska inte sova där lr nåt så det blir nog inte så mkt bloggning då ;(

men det här blir nog sista inlägget för idag för jag orkar inte blogga mer ;) hejdå

//hanna :D

HAHAHAHAHAHA omg fett rolig bild asså! mobba inte....

jenny syns inte helt...... 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2011 20:08

nu kollar jag på idol! magnus uggla är med typ.. haha han heter uggla :P det e ju lite skumt, vrf heter han det liksom....?

mst fixa mina naglar sen för dom e inte så starka nu (typ) o alla kmr säkert gå av :O haha

aja nu ska jag fortsätta kolla men jag bloggar mera efter idol :D lr i pausen typ.. om jag har tråk, vi får se ;) hehe

//hanna :D

hehehe värmer glassen vid nån fläkt som det kom ut varm luft från :D haha

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2011 19:30

 

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2011 19:13

HEJ!

nu har ja ganska tråk..har typ precis ätit :) o nu lyssnar ja på musik <3


senare ska ja typ kolla på idol :D

nu kmr bilder :D<3 :

   bild från igår :P    haha yeeeeeaah!<33   hah snygg ja e ;-D kanske nt..   agnes gjorde flätan :) ^^   haha sooolit ;-P

men nu ska ja fortsätta lyssna på musik (Y)

hejdå ;* kmr säkert blogga senare, för ja kmr säkert ha tråkigt..tyyyp efter idol ;-D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2011 17:57

nu sitter jag här o lyssnar på musik! har fett tråkigt så jag kände för att blogga :) fast jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om..

men jag är fett trött har typ somnat flera gånger nu ;O men jag försov mig lite imorse så jag vaknade typ 5 över 7 o fick värsta paniken för jag skulle möta molly o esra halv 8 så jag va bara liiite stressad ;)

men nu ska jag typ sova lr nåt.. hahaha bloggar mer sen :)

//hanna :D


onödigt inlägg

Candy-cupcake-cute-jewelry-sweet-favim.com-179201_large

6243174649_20876ef0fa_z_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 oktober 2011 16:32


'haha va gullig ^^ <3


//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards