♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 oktober 2011 22:43

hej :D

 :D åker ju till palma imorrn, haha har typ nt börjat kolla va ja ska ha me mig o sånt så måste göra det nu! så a just NU håller ja på o packar ;-D


va me Julia ida, behövde lämna tbx min jacka så åkte till vb o lämna den, o köpte typ nagaellack o örhängen, har typ haft mammas örhängen ^^

sen kom mamma o mike o hämta mig o julia o skjutsa hem henne :D sen så åkte vi o åt på nån resturang :)

kom hem o satt mig vid Tv:en o kollade på rosa bandet galan, har duschat oxå (Y)


nä men nu MÅSTE ja fortsätta packa!

 

hhahah dör! (nä ja kolla på TV:EN)!!  


 

hannas armar, mollys armar

här vet ja nt riktigt vilka ben som e mina o vilka som e hannas men ja tror det e...

hannas ben, mollys ben

   

:D

 

hah den här bilden garvar ja åt asso! haha kolla miiiiig hähä !

aja 

hejdå ;* o gonatt!!!!!!!

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 oktober 2011 20:11

sorry sorry..


har inte bloggat nåt idag men jag har inte hunnit..

men iaf idag va det skola, det va ju tråkigt men jag fick håltimme sista lektionen o det va bra!

efter skolan gick jag hem till ebba o va där en liten stund men sen skulle jag till skolan o träffa esra och hon slutade typ halv 4, då gick vi till coop :)

sen gick jag typ hem o pluggade lite till SO provet.... jag är INTE bra på SO så det kommer ju inte gå så bra, fattar seriöst inte ett ord av det som står i boken -.- haha

men nu ska jag typ plugga lite till för man kan ju alltid försöka ;) hehe vet inte om jag bloggar nåt mer idag, jag vet jag är tråkig..

//hanna :D

  haha omg! :D







   jag sitter lite skumt...? och hela bilden e skum tkr jag men den e ju rolig ;D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards