♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 oktober 2011 23:24

hejhej :D

sitter bara framför datan nu :D

har typ kollat på idol o sånt :) tyckte att det va dåligt att roshana åkte ut..tycker att linni lr robin skulle åkt ut haha! men aja så e det ;-D


efter att ja varit hos hanna så gick ja ju liksom hem, o kolla på idol ;P a...ojuste har tyyyp nästan glömt vår dans hanna hhaah ;-D kmr nog ihåg lite ^^


men ska kolla datan o lite bloggar nu, sen ska ja nog gå o sova, e trött :D 

   hah väntade på att matten skulle börja! ;-)      SMS...! från elin friström larsson om man ska va exakt... ;-D   hähähä :D      hahahahahah döör va rolig bild på mig o agnes..garvar..!   :D<3   yeeeah!<3

hahah nä men bloggar mer imorrn ;*

GONATT!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 oktober 2011 22:09

japp japp..


imorn e det lördag! haha det går ju ganska snabbt liksom ;)

men  i helgen ska jag städa mitt rum jätte mkt hade jag tänkt :P asså typ städa bort allt o slänga massa saker o så! hehe vi får se hur det går..

men jag kmr nog inte blogga mer idag eftersom jag har inget att blogga om och jag e ganska trött så jag ska kanske gå och lägga mig om nån timme lr så :)

men jag säger godnatt nu då :D

//hanna :D

Tumblr_lcn77nxkjj1qcrna8o1_500_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 oktober 2011 20:31

hej :D

just nu kollar jag på idol ;) lr jaa.. det e paus just nu då!

idag efter skolan så väntade jag på att molly skulle sluta o sen gick vi hem till henne o va där en liten stund

sen gick vi hem till mig o vi har gjort en dans ;) den e seriöst BÄST! looovar

nu ska jag kolla för nu börjar det så hejdå<3

//hanna :D

   muuums! den va jääätte liten :D   julias hand hahah ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 oktober 2011 18:52

    det här är dom senaste bilderna vi tog ;D (tog dom nyss)

//hanna o molly! :DD<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 oktober 2011 15:44

heej :D 

nu sitter vi hemma hos mig (molly, molly, molly ,molly, molly muuuus) :)

ida e det freda <3 vi ska typ gå ut snart..kanske, ska vi det..? ^^ men vi orkar nt blogga nu, vi gör det senare! :D


esra esra..melissa oxå! :D     :D<333333

hejdå!

//Molly & Hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards