♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 23:01

godnatt ska gå o borsta tänderna o så nu! 

börjar 8 imorn.. men skoldagen är inte så lång ;)

ska möta esra halv 8 så nu måste jag sova ;) haha hejdå<3

//hanna :D

7352e71e8f576927c588015721afd151_l_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 22:27

sååå nu ska ja nog gå o lägga mig, börjar 8 imorrn så a måste nog gå o lägga mig i tid... :D

yeeeeeey imorrn e det ju fredag!<3333 bäääst!

haha kul man har dåååå.... ;-D

på klassresan  6:an<3 skulle typ skriva i nån logg bok om hur det va på klassresan haha..? :D<3333

hahahaahha typ...dööör näe ja ser den här bilden!!!!!! (när vi va på 6:ens klassresa)   <3333

 

nä men gonatt ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 21:56

det känns som att det e nåt jag behöver göra fast jag har glömt vad.. (bara lite random)


hejsan hejsan! 

imorn e det fredag omg! bästa dagen :D men först e det ju skola.. inte så kul men sen efter skolan så ska jag träffa jeenny! yeeey sen ska jag vara med henne hela helgen ;) ni får veta mer om vad vi ska göra i helgen imorn för då har jag nåt att blogga om på morgonen ;P haha

men nu ska jag gå o dricka vatten för är vääldigt törstig o sen ska jag fortsätta städa mitt rum ;)

jenny o hennes bästa kompisar ;D


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 21:19

 :DDDD hahhhaha!

sitter o tråkar nuuuu...lr ska snart gå till THE TV:en o kolla lite..kanske för nu hade pappa stängt av DEN, så ja kanske nt orkar -.- hahah ^^

har iaf kollat på sol,fest och oreliga föräldrar ;P haha aja det va endå inge på TV:en nu så who cares..?

hahaaah ska kolla lite data ist ;-D

haha nu krm dom bästa bilderna på mig o hanna från ida HAHAHAHAHAHAAHAHAAHHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHH
AAHAH!

        JOIN THE RACE!!!!!!


haha nä men hejdå :) kmr nog bli ett till inlägg (ett vääääääldigt kort) ;P

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 19:40

hemma nu!


okej asså jag kom hem för ganska länge sen då.. ungefär 10 7?

men i vällingby köpte jag en tubhalsduk från gina ;) den e ljusrosa typ..

molly köpte oxå en! 

vi köpte rosa bandet oxå för det måste man ju liksom köpa tycker jag iaf ;)

men jag bloggar mera senare :D

//hanna :D

81067059_104093943_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 19:35

heej :D kom  hem för en liten stund sen :D va ju i vällning by me esra o hanna, men esra skulle bara köpa en klänning (till bröllop) o sen skulle hon tydligen åka hem, men hanna o ja skulle köpa: rosa bandet, halsduk o munkar <3 haah så vi åkte nt me henne hem :P


SKOLAN va okej..(har inge mer o säga om det)


nu ska ja snart äta, sen ska ja bara kolla på TV ^^



hahaha fin bild på mig ;-D har nog druckit lite för mkt ;-)

hhahah halsduken o rosa baaaandet, som man MÅSTE köpa!!!<3333

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 08:57

godmorgon ^^

e vaken, vakna för läääänge sen...!

o nu sitter ja här e typ klar o väntar på att klockan ska bli 25 tror ja så ja kan gå till skolan :P hahahaha!

nu måste ja nästan gå, så hejdå ;* bloggar när ja kmr hem..kanske :D

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 oktober 2011 08:51

godmorgon!

japp nu är det värsta dagen på veckan.. men det e snart över

men jag ska gå o möta esra om ungefär 20 min sen går vi till skolan ;) haha

efter skolan ska vi typ till vällingby för esra ska på bröllop på lördag så hon måste ha en klänning :)

tror att molly oxå ska me men jag vet inte..

och jag hittade min penna! den låg på ett bord i vardagsrummet....? haahah skumt (jag hade inte den i skolan)

men nu ska jag lyssna på musik :D

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards