♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 oktober 2011 22:11

kolllar på svärföräldrar från helvetet nu :D kul!

a sen så e det lilla al- fadji show yeeeaaah hahah ! :) efter det ska ja sova :D så blir det sista inlägget ida ;*


gonatt :P

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 oktober 2011 19:10

hej!

kom hem för typ ungefär en kvart sen :D efter att ha varit me hanna<3

hennes interat funka nt :( så vi gick runt lite ute o tänkte köpa munkar, men det fanns inga :/

aja skolan va som vanligt tråkig, men tyckte dagen gick väldigt snabbt ^^

o imorrn så ska vi va i skolan 08.25 för det e typ nutidsorientering..? 

aja nt så kul :/ 

nu ska ja iaf kolla klart på family guy (Y) sen senare e det svenska hollywood fruar, sen e det svärföräldrarna från helvet (Y)

har typ precis ätit mat :D gotti gotti ^^ haha! men aja ska gå o kolla på family guy nu ;-D

 Img_0243%2525281%252529_large
 
 hejdå ;*
//Mollyy<3



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 oktober 2011 18:50

Hej :D Idag så slutade jag kvart över 3 o då gick jag o Molly hem till mig :) Men mitt internet funkar inte så jag bloggar från mammas iphone men dens internet funkar inte hemma så nu står jag ute o bloggar o det e ganska.. Haha desperat ;P men nu ska jag gå in så jag kmr inte blogga så mkt tills det funkar igen bara så ni vet ;( men hejdå<3 //Hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 oktober 2011 07:52

hej :D

nu sitter jag vid datan bara och typ... gör ingenting ;)

men jag e nästan klar eftersom att jag gick upp halv 7 för att byggarna skulle komma 7.. men det e bara en kille som e här nu

han lägger ut vitt (typ) papper över vårt golv :P intressant jag vet ;)

nu kom det lite flera.. hhahaah

men nu ska jag lyssna på lite musik o så sen ska jag gå om ungefär en timme!

bloggar mer efter skolan hejdå<3

//hanna :D

   yeeey jag med brunt/blont hår ;D man ser inte så bra..   eeeh...? typ jag blandat med ett äpple....... inte jag som gjorde den här :P

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards