♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2011 22:35


 <3 Gonatt nu ska ja sova <3

Tumblr_lsrs3yatue1qcma2co1_500_large

   hihi te me mkt mjölk (Y)<3   yeeeeah ;*


//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2011 21:17

hej :D

nu e jag hemma.. det va ju kul ;P men nu ska jag typ kolla på tv

imorn e det skola ;( fast jag tror att jag har studiedag på tisdag för alla andra har det så då borde jag oxå ha det ;) yeeey isf!

men imorn börjar jag 20 över 9 så jag hinner kanske blogga på morgonen innan jag går till skolan :) vi får se!

hahaha jag gillar att säga "vi får se"......... typ

//hanna :D

  sommar<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2011 20:31

har typ kollat på tv, gustavsson pogramet haha, men nu e det slut ;-D

så ska se partja klockan 9 :D

har oxå gjort klart engelskan...haha man skulle bara översätta nåra meningar så det va lätt ^^ nu så messar ja me hanna o esra o har lite tråååk ;-)

nu kmr lite gammla bilder.......


   haha nångång i sommras när vi va påväg till landet, på tåget ;P   hahah dör va rolig ja ser uuut!   yeeaah ;-D   hmmm...typ när ja skulle bära ner nåra plankor till bryggan ;P i sommras!   hanna o ja på mitt landställeee <333   hahahah när vi va o bowla me (gammla klassen) haha ser rulig ut asso! :)

men aja hah det va det intressanta inlägget ;-D 

hejdå ;*

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2011 18:28

heyhey <3

ida e det ju nt one tree hill, eftersom det va sista avsnittet... :/ så hade inge o kolla på, det va typ gossip girl men har typ nt följt det så det kändes nt så kul o kolla på det :P


ida så vaknade jag, sen åkte vi till mormor, va där i ungefär en timme.., sen åkte hem ;P

va nt me hanna eftersom vi skulle nt hinna göra så mkt !

så har typ målat mina naglar..fast a det gick sådär ;-D


a o imorrn så e det skola -.- juste ska typ göra engelska läxa nu :P som e till imorrn...!

sen e det TV :D ska typ kolla på partaaaj hahah ;-)

   HAHAHA tråååk! ^^       hemma hos mormor... :)   Mini o ja väntade utanför Willy:s   HAHAHA.

en liten låååt :D<333

nä men åh ska typ gör engelskan nu... 

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2011 16:20

snart åker jag till mina kusiner :) bloggar kanske därifrån ;)

yeeey vad jag är snäll ;) hahaha! omg min dator e konstig nu för jag kan inte trycka på enter knappen :O men hejdå<33                         //hanna :D (nu kanske den här raden blir lite sär men jag pallar inte bry mig :) )



























Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2011 13:55

hej 

har nyss varit på outlet i barkarby, köpte 2 par skor :)

men nu ska jag typ lyssna på musik o kanske städa.. pallade inte göra det igår

kanske ska träffa molly en liten stund idag men vi får se om det går eftersom att hon e hos sin mormor nu o klockan 5 ska jag till mina kusiner så vi hinner kanske inte

aja hejdå<3

//hanna :)

Tumblr_lrrg5swhpj1ql1lwjo1_500_large

Tumblr_ls33dlidbt1r26n62o1_500_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 oktober 2011 10:50

godmorgon!

e fett trött nu.. haha men idag ska jag kanske va med molly tror jag? vi ska fixa header typ ;)

men jag kmr nog inte blogga så mkt idag.. men ag bloggar iaf lite senare för nu har ja inte så mkt att skriva!

//hanna :D

66990_1441178352719_1330862727_31029278_8164764_n_large_large

Keep_calm_and_by_likebubblescolours-d4c9ql0_large

2942947029_1_3_large

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards