♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 18:46

yeeey fett bra jag är! har läst ut boken nu.. ahhaha äntligen -.-

läste i taket lyser stjärnorna, har sett filmen typ 10000000 gånger så jag visste ju redan vad den handlade om o så men asså omg i boken hände det typ massa andra saker än i filmen :O 

men iaf nu ska jag skriva läsloggarna typ ;) kmr inte gå så bra men mst ju göra det..

<-------såhär ser min bok ut ;)


hahaha vilka långa kapitel -.-

     men nu mst jag gå! hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 16:28

heej :D

sitter hemma hos Julia :D vi lyssnar lite på musik..o ska göra engelska o matte :/

men a det blir ett kort inlägg för nu så ska vi plugga :D

här kmr diggys musik video:

(Y)<33333

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 16:23

esras nya favorit mening= Hanna, coola ner dig vaa! 


HAHAHA esra gick o sa det typ hela vägen hem -.-

idag va skolan.... vanlig? haha men det hände inte direkt nåt kul, fick tillbaks spanska provet o va skit stolt för jag tyckte att mitt resultat ägde men nej nej då ska julia o hannah komma o ha mkt mer än mig o säga att dom tyckte att sina resultat va dåliga -.- 

sen fick jag tillbaks matte provet oxå.. (ingen kommentar om det) hehe men jag fick iaf godkänt ;)

snart mst jag göra svenska för vi ska typ ha bokredovisning imorn o jag har inte skrivit nåt ;O så det ska jag göra nu!

bloggar mer senare :)

//hanna :D

Cute-love-nutella-pretty-favim.com-181842_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 oktober 2011 08:53

godmorgon!

idag börjar jag 20 över 9 ;) sen slutar jag kvart över 3 typ....

men det får bli ett väääldigt kort inlägg för jag hinner inte skriva så mkt..

men hejdå<3

//hanna :D

   skillade vi e! :D omg asså jag typ hoppar fett högt.....? hahaha

(jag är den som e närmast ;) )

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 oktober 2011 22:29

hej :DD

kollar på fiiilm <3 picture this heter den :P såg att den gick på TV o den värkade bra så japp nu kollar ja på den (Y)


sen när den e slut ska ja gå o sova! :D imorrn börjar ja 09.20 som vanligt ^^

hejdå o gonatt för det blir sista inlägget ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 oktober 2011 20:39

hahaha den där harold camping har typ sagt att jorden kommer gå under 21 oktober (på fredag) istället och att han typ räknade fel på 5 månader.....?

asså jag tror seriöst INTE på det här för dom har ju sagt flera gånger att jorden kommer gå under mer den gör ju aldrig det.. fast den kan ju inte gå under för jag ska träffa jenny på lördag ;D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 oktober 2011 19:43

jag har tråkigt...
Hur bortskämd är du?

Jag har en : 
[x] Mamma 
[x] Pappa 
[ ] Styvmamma 
[ ] Styvpappa 
[ ] Halvsyskon
[x] Bror 
[ ] Syster 
[ ] Brorson 
[ ] Systerdotter 
[ ] Systerson 
[x] Mobiltelefon 
[ ] Eget badrum 
[x] Eget rum 
[x] Pool 
[ ] Hot tub
[x] Gästrum 
[x] Egen dator. 
[x] Egen TV.

TOTAL: 9 

[x] En säng större än 1 meter 
[x] Mer än 4 par skor 
[x] Solglasögon 
[x] Klocka 
[x] Mp3spelare 
[x] En PS2 
[ ] Nintendo Wii 
[x] Xbox360 som funkar 
[ ] Nintendo 64 som funkar 
[ ] Gameboy / Advance 
[ ] Gamecube 
[ ] PSP 

TOTAL: 7 

[ ] Poker-bord 
[ ] Basketkorg 
[ ] Hockeyspel 
[ ] Biljardbord
[ ] Pingisbord 
[ ] Fooseball 

TOTAL: 0 haha

[ ] Nattduksbord 
[x] Stereo på rummet 
[x] CD spelare 
[] Dina föräldrar har gett dig kreditkort 

TOTAL: 2

[ ] Jobb / sommar jobb 
[ ] Shoppar minst en gång i veckan 
[x] Kamera / video kamera
[x] Telefon 

TOTAL: 2 

[x] Skoter / motorcykel / bil / fyrhjuling
[x] Gitarr / trummor / basgitarr 
[x] Piano / keyboard 
[ ] Något annat instrument 
[x] Varit på en kryssning 
[x] Rest utomlands 
[ ] Haft en personlig tränare 
[ ] Dyra smycken 
[x] Träffat en kändis 

TOTAL: 6

[x] Platt / locktång 
[ ] Har varit i en slagbur, som är till för baseboll 
[ ] Har 1000 spänn på dig just nu 
[ ] Kreditkort, kontokort eller bankkort 
[x] Rest i Europa 
[ ] Varit på Hawaii 
[ ] Varit i USA 
[ ] Varit i Asien 
[ ] Varit i Australien 
[ ] Varit i Afrika 
[ ] Varit i Sydamerika 

TOTAL: 2

[x] Föräldrarna har bil 
[x] Jet ski / båt 
[ ] Husbil / vagn 
[ ] Jag har en bil 

TOTAL: 2 


[x] Hemmagjord mat nästan varje dag 
[ ] Suttit i en limo 
[ ] Suttit i en helikopter 
[x] Äger en videokamera 
[x] Egen laptop 
[x] Egen dator 

TOTAL: 4

TOTAL SUMMA: 


1-23 = Ghetto-kid 
24-33 = Vanlig 
34-40 = Bortskämd brat
HAHAHAH nää inte direkt :P
//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 oktober 2011 19:09

hej :D

e hemma nu från fotbollsmatchen :P haha när vi kom ditt vare ganska mkt folk sen så kom det lite fler, o jätte många typ skrek o sjöng asso verkligen hela matchen dom slutade aldrig!

vi gick hem lite tidagre så vi såg nt slutat av matchen, braigt haha nä men asso det va jätte kallt o väldigt tråkigt :/ när dom gjorde mål så reste sig alla o skrek, men ja bara satt där o gäspade...det va typ A.I.K mot nåra andra..


men nu e det kuul, för här hemma e det varmt o sköönt, ska bara kolla på TV, lyssna lite på musik... <3

ska se partaj senare, yeeeah kuligt ;-) 

braaa!<3333333

//Mollyy<3




✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards