♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 1 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 december 2011 21:54

imorgon är det fredag! feta skönt.. sen är det helg och på helgen får man sova :D älskar att sova, mitt liv är att sova typ.. men jag börjar 8 imorn, tidigt.. men jag slutar ju tidigt också vilket är väldigt bra ;) 

men jag bloggar väl efter skolan om jag inte hinner på morgonen!

//Hanna<3

älskade den där saken som vi sitter i.. ville ta med den :(

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 december 2011 21:02

heyhey!

nu e ja hemma hos julia, har varit det sen ja sluta, lr asso efter skolan så gick vi till nån frisör o hon klippte sig :P

sen gick vi till coop nära o köpte mkt gott :D munkar, läsk o lite goodis :DD


sen gick vi hem till henne o gjorde klart musik läxan som tog typ 4 timmar o göra!!!!! + att julia e f1 jobbig som nt kan vara koncetrerar sig!!!!!!!

menmen blev iaf klara ;) fast det va väldigt krångligt me att skriva ut den.... -.-


nu lyssnar vi på musik :DD o ska snart göra ny header till henne!! :)


HAHAHAAHAHAHA en hund som va hos frisöören...den va gullig, som satt i mitt knä medan hon klippte sig, som slickade mig hela tiden tills den somna... hahahah :D den hette Vera :D<3 hon va faktiskt ny klippt ;) hahaha!


köpte hahaha :DD


hahahaha väldigt blåååå dricka, som man blev blå av!! :PP<3


imorrn så börjar vi kvart över 9 ist för 8...yeeeeeeeeeey happy meee!! ^^ <3333333333333

hejdååå!!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 december 2011 20:16

har matte prov imorn.. tog inte med mej boken hem så jag kunde plugga heller för jag orkade inte bära på den.. hehe

men förut ägde jag på matte men det är mycket svårare nu!

men det kommer nog gå bra....

//Hanna<3               

gamla bilder!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 december 2011 17:31

har nyss kommit hem nu.. eller jag har varit hemma läänge fast jag kom in i mitt hus nyss.

jag kom hem och blev glad när jag märkte att ingen va hemma, sen blev jag sur när jag märkte att jag inte hade nån nyckel -.-

och då tänkte jag ringa mamma men jag hade glöömt min kod på mobilen så jag fick sitta och tänka på den en stund men sen fick jag upp den ;) sen fick jag sitta ute och frysa i ungefär 1 timme tills martin kom hem från skolan.. liksom vem kommer hem från skolan halv 6?!

nu ska jag ta en varm dusch! bloggar senare.

//hanna<3

google bild

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 december 2011 15:30

hej!

just nu har jag sista lektionen.. slutar 4 idag så jag siter säkert o längtar tills lektionen är slut tror jag..? haha

men efter skolan ska jag väl gå hem, vi får se.. haha kul jag har -.- men jag bloggar väl om en timme typ, om jag går hem.. haha

//hanna

känner mej blek.. ;( men jag va faktist lika blek som alla andra bara att molly hade varit i thailand så därför ser jag ut som en vampyr.. haha :P  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 december 2011 08:54

godmorgon!

nu är jg färdig.. om en halvtimme ska jag åka till skolan! haha jag får skjuts av pappa  :D yeeey, inte så ofta det händer.. men han skulle ändå åka förbi min skola så.

men jag börjar 9.40 idag,bloggar väl senare.

//hanna

..?  


det är 1 december idag! snart jul ;)

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards