♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 17 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 december 2011 23:45

kom precis hem från Julia, det var kul! haha 

men nu ska jag typ sätta mej framför tvn eller nåt.. bloggar mer senare ;)

//Hanna

drogad.. men aa var utelåst och frös ihjäl -.-  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 december 2011 17:35

kom hem ungefär kvart över 4.. 

när jag kom till spånga så orkade jag verkligen inte ta bussen och sen gå från bussen för det snöade så mycket så då ringde jag mamma så kom hon och hämtade mej ;)

direkt när jag kom hem så duschade jag och fixade mej och snart ska jag till Julia, bloggar mer när jag kommer hem!

//Hanna

tog bara random bild.  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 december 2011 13:48

hello!

nu har ja fixat mig o ska snart åka t vällingby, för att möta Melinda där :) sen ska vi ta tunnelbanan hem t henne :D

eftersom ja ska sova över där!

hah o ida ha ja gjort köttbullar LoL o igår så gjorde ja pepparkakshus o knäck :P 

kmr nt blogga mer ida så blir sista inlägget från mig ida :) kanske bloggar imorrn vi får se :D

aja måste gåå....<3

haha sniiggt ;)

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 december 2011 12:57

godmorgon!

vi vaknade precis och nu ska vi äta frukost och se på en film, lite senare ska jag åka hem..

//Hanna


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 december 2011 00:10

hej!

har sett klart en film nu som gick på 5:an som hette snakes on a plane!

och nu ska ja kolla snabbt bloggar sen måste aj sova, frö vill va pigg imorn eftersom ja ska va me MELINDA :D<3 ska sova över för att mamma o mike ska på julbord.. :P

så det ska bli kuuul!<3

Marie BysMarie BysMarie Bys

gonatt ;*

//Mollyy<3





✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards