♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 4 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 22:09

<3

gonatt!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 21:28

juste, det är andra advent idag ju! hade glömt det.

men nu ska jag sätta mej framför tvn och kolla på beck, har hållit på i en halv timma redan men aja..

bloggar inget mer idag så godnatt!

//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 21:23

hej !

kollar på TV nu :) o kom hem för ett tag sen, va hos julia me emma oxå!<3 åkte ditt ungefär 5..kom hem..halv 9 typ :P

vi gjorde inge spec, va hemma hos julia o typ pratade o sånt!

sen så gick vi ut en liten stund till lidl..men det av nt öppet :P så så gick vi hem, men sen så skulle emma hem, så då följde i me henne till busshållsplatsen, o emma o ja gick in till gympasalen( för bussen ligger vid vår skola)...för det va så kallt o då vare några gammlingar som spelade vollyboll hahah roliga va dom! ;)

men sen så skulle hennes buss komma så vi gick ut till julia igen o väntade på bussen :D

sen så åkte ja hem till mig :)


imorrn så e det skola börjar 09.20 -.-...sen så ska ja åka till vb me hanna, för vi ska köpa julklapp t varann :D<3 hihi

LITE BILDER FRÅN I SOMMRAS!<3333

hihihi det e 20 dagar kvar till julafton!!!! yeey<33333

nämen hejdå ska kolla på TV nu :D 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 21:15

HUR KLUMPIG ÄR DU:
(x) sprayat hårspray i ögat?
(x) trasslat in ditt hår i hårborsten?
(x) gått in i en stolpe?
(x) fått tuggummi i håret?
( ) fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
( ) snubblat över en dammsugare mer än 5 gånger
(x) slagit sönder ett glas?
( ) missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
(x) trampat barfota på en igelkott, geting eller liknande?
(x) tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
(x) slagit dig på fingret med en hammare?
(x) råkat trycka på stänga-knappen på datorn?
(x)snubblat på en fotboll?
(x) gett kattmat till din hund eller tvärtom
( ) kallat en lärare för mamma eller pappa?
(x) sprungit på ett litet barn?
(x) gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
(x) tryckt in din nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna?
(x) frågat var din mobil är när du håller den i handen?
( ) gått in i fel klassrum medan en annan klass har lektion där?

Jag fick: 15 heheh visste redan det...
5-9 - du är rena geniet.
10-14 du kunde ju vart smartare.
15-17- du behöver gå ett extra år i skolan.
18-20 - SÖK HJÄLP!!!


//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 20:32

nu kom mina föräldrar precis hem så snart blir det nog mat, i hope!

men min mobil är typ sönder som vanligt.. det brukar alltid bli så att jag inte kan skicka sms och då måste jag stänga av den och sätta på den, nu kan jag inte ta emot sms heller.. och så står det att minnet är fullt fast jag har tagit bort skit mycket men det kommer ändå upp att minnet är fullt -.- sen så är den jätte trög, det kan ta typ 1 minut för den att "tändas" när man ska låsa upp den.. dö mobil, dö!

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 19:30

har precis kollat klart på "Dinner for schmucks" den va rolig! haha satt o garvade, ensam.. hehe

men nu ska jag gå och duscha sen ska jag väl äta middag skulle jag tro.. fast mamma och pappa är inte hemma så måste vänta tills dom kommer, sen kan jag äta ;)

//Hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 14:11

hej :D har precis duschat!

o skulle ju åka till vb me hanna. men ja kan nt..o orkar typ nt :S så får göra det nån annan gång i veckan...just nu vill ja bara SOVA! men ja måste plugga... :/ sååå får tyvärr nt sova nu hah men sen efter att ja pluggat så ska ja nog vila/sova!<3

nu så sitter ja här framför datan o dricker julmust, måste typ städa o sen ska ja plugga :P

o juste i dag har ja typ bakat lussebullar, fast va ju såå trött så kunde typ nt ens stå upp..!

hahahah ja..! ;)

hah omg! :PPP  

hejdå!

//Mollyy<3

.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 december 2011 13:32

hej!

idag skulle jag kanske träffa molly men jag vet inte.. hon svarar inte ;(

men jag kollar på film just nu, "I do, they don't" heter den! haha men jag har inte direkt nåt att säga så det får bli ett kort inlägg.. 

//Hanna<3

Tumblr_lvjji1ladj1qk4vdmo1_500_large

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards