♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 18 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 22:00

heyhey!

kom hem för en liten stund sen, va hos några o åt middag :) innan det så va ja me Melinda<3 o i fredags så åkte ja ju t henne :D vi har nt gjort nått spec bara vart hemma hos henne :D har iaf haft det kul!!


imorrn så e det skola.. -.- det e iaf jullov snaart :D på onsdag!!!! då kaanske ja ska sova över me emma o julia :P<3

efter skolan så ska ja va me hanna :D vi ska fixa den där grejen som vi har tänkt o göra hundra gånger men aldrig gör hah!!! :S <3

nu ska ja läsa bloggar :D o sen så ska ja..vet nt vad :P hah typ kolla vad som har hänt på fb ;)

börjar 09.20 imorrn så ska typ snart gå o lägga mig :D

  

så hejdå o gonatt<3

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 20:56

förut idag så gick jag in i vardagsrummet och såg godis så då åt jag en liksom haha och nyss kom min pappa och ba "var det du som åt godisen?" jag ba "jaa" och då började han as garva och så sa han att tiger hade slickat på dom -.- det slutade med att jag satt och kastade massa saker på pappa och skrek.. 

han hade inte slängt dom för han ville se om nån åt dom......... jag är väldigt sur nu!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 20:40

jag har inte städat mitt rum än och jag pallar inte göra det nu så får väl ta och göra det imorgon istället ;)

om 20 minuter ska jag sätta mej framför tvn och kolla på beck! 

musiik :P  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 15:15

Nu ska jag baka pepparkakor ;) flera år sen jag gjorde det.. //Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 13:59

idag är det 4 advent, mindre än en vecka kvar till jul och bara 3 dagar kvar tills julavslutning! 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 12:45

godmorgon! 

vaknade nyss och nu ska jag äta frukost och kolla på "legally blondes" hihi älskar dom filmerna!

//Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 02:48

Nu ska jag gå och lägga mej, bloggar väl när jag vaknar ;)

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 december 2011 01:30

imorgon (eller idag..) hade jag tänkt att göra ingenting ;) haha

nej men jag ska typ städa rummet men annars hade jag tänkt att sova halva dan och sen kolla på TV eller nåt! 

så ser en vanlig söndag ut för mej typ.. 

men nu är jag ganska trött så ska typ sova snart kanske.

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards