♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 15 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 22:55

Nu har ja precis sett klart uptown girl, har sett den innan men ville se den igen :D

ska blogga klart sen ska ja gå o lägga mig, börjar 8 imorrn -.- blä...!

     

:D<3 gonatt :D<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 20:40

just nu sitter jag och äter pringles som blev kvar från engelskan och kollar lite bloggar!

har fortfarande inte gjort nån NO -.- jag är sjukt dålig på att plugga, jag tänker alltid nu ska jag faktist göra det och sen en timme senare sitter jag fortfarande vid datan och kommer på att juste jag skulle ju plugga.... 

men nu ska jag göra det!

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 20:15

TV eller dator


Facebook eller Twitter


Göteborg eller Stockholm


Sommar eller Vinter


varmt eller kallt


Mobil eller dator


Hembakta pepparkakor eller köpes pepparkakor


fina naglar eller fint hår


Vår eller höst


Mc Donalds eller Max


Tv4 eller Kanal 5


Bra eller Dåligt


utedass eller Toalett 


Röd eller Gul


Cola eller Pepsi


//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 19:04

Nu ska jag läsa NO saken några gånger så att jag kan den.. vi hann inte redovisa igår, haha då blev jag glad! 

men sen ska jag väl bara sitta vid datan och vänta på att det blir mat när nån gör den.. haha man vet aldrig när maten blir klar, den som blir hungrig gör maten typ.

//Hanna

vill ha en! haha 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 18:47


  haha japp :D ny header blev det ida...för ja har skiiit tråkig...trodde klockan va typ 9 HAHA men den va bara 7.. :P

LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL Lo

L LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL LoL 


aja nu "kollar" ja på gLee... fast det e slt nu..såååå kollar nt på gLee längra :P venne va ja ska kolla på nu juh! -.-

hahaha!

ska iaf gå o göra te..eeeeller glögg :P hah ;)

vet nt om ja kmr blogg mer ida..såååååååå säger gonatt nu :D men ja kanske bloggar man vet aldrig :P<3

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 18:26

//Hanna  

Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 15:31

bilder från påväg hem från kista HAHA!


hello!

nu lyssnar ja på musik :D kom hem för en liten stund sen :) e trött så ska bara va hemma ida. e alltid JÄTTE trött på morgonen...nt bra! förut så va ja nt lika trött på morgonen som nu... :/


imorse så skulle ja jju möta julia, men hon messa aldrig så ja struntade i henne o gick t skolan :D haha!

men hon va sjuk typ.. 


ida e det inge på TV :En.... tråååk vad ska ja gör liksom... :/ e hungrig så ska ätaaa lite :D


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 december 2011 09:16

  

hej på er!

sitter o läser bloggar, o väntar på att julia ska komma, hah eftersom vi ska mötas o gå t skolan :)

skolan kmr nog va helt okej ida :D vi har 5 lektioner o en e bläääääää det e spanska... -.- guuuud va joobbigt hata spanska!!! :P 

aja oja efter skolan så vet ja nt vad som händer det får vi se dååå :D

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards