♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 12 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 december 2011 21:37

nu så lyssnar ja på musik..det enda ja gjort..o ja har oxå målat naglaran..det blev liiite...faaiiil haha! :P


efter skolan..imorrn så ska ja va me HANNA o vi ska fixa en sak..som vi skulle göra förut men då kunde ja nt !

så nu ska ja äta min siista lussebulle :D o lyssna på muuuusic!

sen så ska jag gå o lägga mig, börjar kvart över 8 -.- o då e det lucia i skolan :P så ska kolla på det! ;) för det e ju lucia imorrn HAHAH!!!!! XD


 nämen hey då! gonatt

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 december 2011 21:00

försov mej imorse.. brukar ju bara försova mej på fredagar :O haha då fick man ju lite panik!

så jag tänkte gå och lägga mej ganska tidigt idag ;) hehe får se om man lyckas med det..

//Hanna

 

såg att vi har gjort lite mer än 1500 inlägg nu! ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 december 2011 20:31

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 december 2011 18:30

Nu ska jag duscha, sen måste jag plugga! 

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 december 2011 17:00

hej!

kom hem för ungefär en timme sen kanske.

idag måste jag plugga spanska för det är prov imorgon, kommer inte gå så jätte bra direkt.. men vi får se om jag ens orkar öppna boken ;)

bloggar senare!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 december 2011 15:32

hej!

kom hem för typ 10 minuter, måste gå ut me Mini.. -.- jooobbigt, tur att han nt e en sån där hund som måste va ute flera timmar hah... :P så det går ju iaf fort!

sen ida ska ja bara vara hemma :D e jätte trött, så a ska kolla på TV o äta :)


det va ju skola, o efter skolan så gick ja o julia t konsum o köpte julmust o lussebullar :)<3 så ska äta det hihi fast snart ska ja äta middag såååå efter middagen ska ja äta lussebullarna  ;)

sen så ska ja kolla lite i spanska boken (om ja tog me den) o göra engelska läxa...har spanska prov imorrn :P -.-


bild från när vi var i bromma blocks :D<3


hahah :PPPPP sovde över ju hos julle!


några random ungar som sjöng i bromma blocka hhaha ....


emmas gyyylliga hund!<3

hah okej det e julias julkalender t hennes hundar men ja har oxå en sån iaf :D som vi köpte när vi var i bromma blocks!!!!! :)))

  

den här bilden e bara onödig...men den e iaf fin (min sovtröja..som va julias) fast ja ritade på den sen så blev den min hahaha!! :P

nämen nu MÅSTE ja gå ut me mini..

hejdå!<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards