♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 9 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 december 2011 23:16

 

vår statistik har sugit idag.. nu är jag ledsen :(

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 december 2011 22:49

Amanda vann idol.. hejade inte direkt på nån av dom, brukar inte kolla på idol men ville bara se vem som vann ;)

men ville att Robin skulle vinna för gillar inte henne! haha vad har hon gjort med håret liksom..? såg det nu.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 december 2011 19:57

omg såg världens bästa bok idag! (inte för att jag har läst den än men..)

handlar typ om blondinernas historia.. haha jag ba omg måste läsa! fast den är ganska tjock och när jag läste på baksidan fattade jag typ inget för det va fett svåra ord men jaa.. vi får se ;) när man måste läsa en bok i skolan så kanske jag läser den här.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 december 2011 18:17

kom hem för en stund sen, va hos Ebba med Matilda, Julia Julia Nora Cleo och Hannah ;)

men slutade 12.50 idag.. då stannade vi kvar och väntade på att dom andra skulle sluta och så..

och jag försov mej imorse som vanligt.. hahah varför ska det alltid hända på fredagar? hela vägen till skolan va hemsk! höll seriöst på att dö.. det va kallt och det snöade jätte mycket och så va det slask och allt, sen när vi nästan va i skolan så säger esra omg! din mascara rinner! och så va jag helt svart runt ögonen och det rann jätte mycket -.- haha

men jag fryser just nu så ska gå och duscha snart! haha bloggar mer senare.

//Hanna

hahahahahaaha kulig han är när han sträcker ut tungan :P  

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards