♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 6 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 december 2011 21:28

hej :D

kom hem precis :D efter att att ja vart me emma o julia, först så va vi hemma hos mig, gjorde nt mkt, spelade buzz typ :P

sen så så åkte vi t julias scouter...hah emma kanske ville börja där oxå ;)

men ja skulle aldrig vilja göra de, haha men asso a...! fast nu när vi va där så va det...trååk, för vi gjorde ljus haha gick typ bara runt, runt o runt...sen så va det godis staffet, men ja kunde ju nt va me eftersom ja har godisförbud.. :/ men aja... 


just nu så väntar ja på att min PIZZA ska bli klar, som ja stopat i ungnen ;)<33333 love it!

haha nämen nu måste ja kolla om den e klar....JAG MISSAR DH IDA! :'//// kan kanske kolla på datan om det går :DD 

  

hejdå!

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 december 2011 21:17

Okej det blev inte bra bloggning men mitt internet är fett seegt så jag pallar inte.. Men nu ska jag fortsätta kolla på DH ;) //Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 december 2011 16:40

hej!

har inte kunnat blogga för mitt internet funkade inte på hela dagen igår, förutom på morgonen då..

det är as mycket problem med vårt internet just nu -.- men nu är jag tillbaka! haha

men iallafall efter skolan följde jag, Julia och Cleo med Nora och Julia till frisören, haha satt och spelade unicorn dash typ..

men nu måste jag göra svenska läxa.

//Hanna<3

äpple........ tog bara random bild.

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards