♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 25 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2011 21:21

Nu ska jag sätta mej och kolla på morden i midsomer fast han som var kommisarien har typ dött så nu är hans kusin det istället, hatar när dom byter huvudpersoner!

//Hanna

Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2011 21:09

har inte varit inne på datorn på hela dagen.. har inte orkat sätta på den.

idag har jag inte gjort nåt spec, klockan 5 kom släkten och gick nyss så jag orkade inte blogga när dom var här ;)

men jag bloggar snart.

//Hanna


jag och esras kanin!   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2011 17:08

hallå i stugan! ( om ni nu är i en stuga)

ja har kollat på glee hela dagen o nu så orkar ja nt kolla mer haha...men iaf nu så har ja precis fixat mig

för klockan 6 så kmr melindas pappa hämta mig o pappa :) o sen ska vi hem t melinda ist för vi måste typ va me hennes lillesyrra! för våra pappor ska typ bort hah :P !


vet nt vad vi ska göra ;) kaaanske kan blogga senare..men a det får vi se ;)!


nu ska ja nog packa lite saker :D sen ska ja väl kolla på tv:en o vänta... :P hahahaha!

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

me today... :P

hahaahahhahaahahhaahahah seeeeeeees :DDDDDDDDDd


heejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2011 13:25

Halloj!

nu så sitter ja framför Tv:En o kollar på glee :D hahaha det går typ hel dan! så ska kolla på det :)

sen så kmr Melinda hitt,senre!  hon ska sova över :D<33o vi kmr ha det super kul :D (Y)

 

ja bloggar senare ;* 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 december 2011 00:52

jag har varit jääätte trött hela dagen idag och har typ hållit på att somna hela tiden men konstig som jag är ska man ju såklart bli jätte pigg nu.. 

iallafall så sitter jag i mitt rum med datan och popcorn ;) fast nu blev jag illamående så ska sluta äta, dom är brända också.. äckligt.

haha men asså alla har typ fått iphone nu.. jag vill också ha liksom! fast jag har inte önskat mej :P men jag fyller ju år snart så kanske ska önska mej då? ;) aja nu ska jag fortsätta att ha tråkigt.

//Hanna

jenny gillar brända popcorn.. usch!  

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards