♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 13 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 21:00

Lucia idag för er som inte visste det.. 


är fett van att sätta på tvn nu och kolla på DH.. fett sämst att det har uppehåll typ!

men iallafall nu tror jag att jag kan det mesta som jag ska kunna, hoppas det.

juste vi hade ju spanska prov idag och det gick väl sådär, fast på det förra provet gissade jag på typ hela men på det här kunde jag iallafall lite fast det jag aldrig lär mej är typ IR skiten -.- haha

aja kommer nog inte blogga något mer idag så godnatt! 

//Hanna

hatar vintern.. ser sär ut men det va för jag hade precis halkat och hade ont :P hahahahaha  

NO

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 19:58

nu ska jag plugga NO för vi har nån redovisning om blötdjur imorn så jag måste typ kunna ganska mycket.. 

skum bil.. seriöst har värsta bildbristen just nu -.-

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 19:47

heyhey!

har ätit mat precis :) gotti gotti! 

ska lyssna på musik nu :D o sen ska ja kolla på TV :D

missade förra avsnittet...o det kostar att kolla! -.-

aja...får väl vänta tills det börjar igen ;)


iskoaln så hade vi spanska prov...not sp fun -.- men det gick iaf bättre me det här spanska provet än med det andra som vi gjorde!!!! tror jah :P


haha ;P

 

:D

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 19:34

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 19:30

Julen är snart här!


Marabou sensation, fett gott ju!


Lilla bloggen videosarna!

Att natur godis är dyrt..


Slask..


//Hanna och Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 18:02

//Hanna och Molly


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 17:52

   

Den här filmen är bra om man gillar läskiga filmer!

Om ni inte har sett den och gillar skräck filmer så borde ni verkligen se den ;)

//Hanna och Molly

jul

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 december 2011 16:31

hitta felet ;)

//Hanna och Molly!

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards