♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 7 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 december 2011 22:01

hej :D

nu så ska ja kolla på kims jul. 7:edecember på youtube såklart hah :)

sen ska ja gå o lägga mig o sova.


har vart me Emma o julle idag lr först så sa julia att hon nt kunde göra nått så då gick emma o ja hem t mig o julia hem t sig, då gjorde vi inge spec, spela buzz..hahah men sen så messa julia att vi kunde va hemma hos henne. så då åkte vi hem t henne (köpte munka påvägen) o a där gjorde vi nt heller så mkt, målade naglarna typ :) 

sen så gick vi oxå ut t shell först, sen så möte vi alexandra (julias syrra) o klara (alexandras kompis) o hah gjorde inge va bara ute i en kvart typ, sen så gick emma hem.

ja va då me julia o vi städade hennes rum hah gillar att städa hos andra...ibland ;) 

sen så åkte ja hem :D 

åt mat o kollade på TV:en typ :P<3


o imorrn så e det skola... -.- fast börjar 09.40, det e ju bra :P typ vanlig skolada...ska nog va me hanna då ^^ ska fixa en grejsemojs hah!!!!!


     

menmen nu ska ja kolla så hejdå o gonatt :*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 december 2011 21:00

har precis sett glee och nu ska jag kolla på 2 fast 2 furious!

imorn börjar jag 9.40 så då får jag sova ;) men sen slutar jag klockan 4...... men den här veckan har endå gått fett snabbt tycker jag iaf..

//Hanna

 

nu funkar min dator som vanligt så det blir mera bloggning.. men man vet aldrig ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 december 2011 17:23

har precis gjort klart svenska läxan nu! gick mycket snabbare än jag trodde faktist..

men skolan va väl som vanligt typ, efter skolan följde jag med och hämtade julias lillebrorsa i starbo..

hon tvingade mej att gå upp i klätterställningen och jag satt typ och skrek o ba omg!!! jag kommer pissa på mej! hehe e ju väldigt höjdrädd..

men nu ska jag sätta mej framför tvn.

//Hanna<3


bildlöst, bloggar från pappas data för min är seeeg just nu -.-

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards