♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 22 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 23:25

tjeenare!

har ju bara vart hemma ida :D o nu sitter ja framför datan o lyssnar på musik!


hah somnade flera gånger ida, e fortfarande trött så ska gå o lägga mig snaaart :) måste vakna gaaaaanska tidigt imorrn för ska ju träffa Hanna 12 imorrn :D o då ska vi ha bääästid juuul!<3


hahha gjorde nyss en asa rulig bild :DD


snygg om ja ska va ääärlig hah ;)  

men hejdå o gonatt ;*<3

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 22:45

Nu ska jag kolla på the blind side har sett lite av den förut ;)

//Hanna

Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 20:24

har inte slagit in mollys present än så ska typ göra det nu ;)

omg, tiger är fett rädd för dammsugare.. han var i mitt rum när jag skulle dammsuga och han blev jättekonstig och dammsugaren stog precis innanför dörren så ha kom inte ut och då försökte han typ attackera den, haha dog då! 

//Hanna      

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 18:44

seriöst fett sämst jag är.. jag städade i ungefär 20 min och sen tog jag en liten paus som var i några timmar -.- 

men nu ska jag börja igen, wish me luck ;) haha fast jag har inte ätit nåt idag så kanske ska äta något först..?

//Hanna

hahaha söt!  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 14:23

nu ska jag städa, wohoo! vad kul.. nej inte direkt.

//Hanna

Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 13:51

halloj!

kom hem precis!

har vart me Emma o Julia, sovde ju över hos Emma :D vi gjorde tyyp inge :P

lr först så va vi hos julia, sen gick vi t skolan, för det va skolavslutning! :P

sen så åkte vi hem t Emma, oa vi gjorde ju nt så mkt, bara va där, åt pizza, spelade buzz, vi kanske gick o la oss runt 2 :D blev jätte trött så ja somnade ganska snabbt :D o sen så vaknade vi runt 12 iaf ja o emma :)


o ida så skulle ju ja o hanna ha bästis jul, men ja e jäääääätte trött så orkade värkligen nt ida :S så vi ska göra det imorn, runt 12 :D<3 så ida måste ja typ slå in presenten t henne!!<3


o snart ska ja gå o göra pizza! e jätte hungrig. sen ska ja bara kolla på tv:en, data, o lyssna på musik :D oooch slå in presenten ;)


faast först ska ja läsa några bloggar o kolla på kims jul haha :P

BÄÄÄST<3  

heydå!<3

//Mollyy<3


.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 13:23

hej! 

fett skönt med lov nu, man kan sova så länge som man vill ;)

idag skulle jag och molly ha bästis jul men vi ska typ ha det imorn istället.. nu ska jag gå och kolla på tv haha.

//Hanna

 

sandstooorm!

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 december 2011 00:38

nu ska jag fixa en sak till jenny! hemligt haha.. ;)

//Hanna  

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards