♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 3 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 december 2011 22:15

Wall Street: Money Never Sleeps Poster Wall Street: Money Never Sleeps Poster Wall Street: Money Never Sleeps Poster 

nu ska jag kolla på den här filmen + äta jordnötter! haha

//Hanna

Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 december 2011 18:48

jag har bara ätit en macka idag och jag är inte hungrig :O haha, intressant jag vet.. 

men iaf snart ska jag äta middag, pommes och kött tror jag.. älskar kött haha skulle aldrig kunna vara vegeterian!

haha värsta no lifern jag va förut, satt o kolla på narnia.. fast bara typ 10 min för jag fattade ingenting.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 december 2011 15:48

wohooo! slog nyss mitt förra rekord på Unicorn dash :D det är typ min nya drog.. bara för att cleo spelar det hela tiden så ville jag också prova, sen blev man ju beroende.. men iaf jag äger på det! (tycker jag.. hehe)

//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 december 2011 14:54

nu ska ja snart åka... :D

HAHAH o jag hatar det nya utseendet på youtube förresten... ;) 

låt:

en random bra låt hahah!! :P

hahaha älskar när han gör dansen vid 03.09 hahahahah!!!!!!!!!<33333333333 garvar ihjäl mig!!!! ;)))

o en bild oxå :D

bloggar senare! :))) 

hejdå! ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 december 2011 14:40

dom har ju ändrat utseende på youtube nu.. märkte det igår faktist ;)

vet inte riktigt vad jag tycker om det.. fast jag hatar när allt ändras hela tiden det är så jobbigt t.ex när dom ändrar fb.. blir så sur då! haha

men manvänjer sej ju.. haha 

//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 december 2011 13:19

hejhej :D

har nt bloggat sen igår :O asso på morgonen...så nu ska ja görs deet ;)


jah i fredags va det skolan o a den va helt okej.

sen efter skolan så gick ja,emma o julia hem till julia :D vi typ gjorde inge spec, kolla på TV..datan, o dom typ spelade nått spel, sen så bestämmde vi att vi skulle sova över, så a det har vi gjort. vi typ hyrde film o gick ut till en park först, va där...sen gick vi till LIDL o köpte cola :D hahah osso var det en tant som va as otrevlig mot oss o frågade om vi hade snott nått bara för att emma trodde att hennes color var våra, så hon råkade ta en men liksom shiiiit hahaha, vi skulle oxå köpa redbull men det va ju 15 års gräns så vi fick nt.. :/ hah emma va så rolig som fråga om en gubbe kunde köpa till oss...? hhaahha guud dog då asso! aja...

vi gick ner till köket sen runt 2 o bakade hahaha såå kul!!!<3 bakade typ sockerkaka som blev rosa!! fint. ^^

o vi kollade på skräckfilmer...men dom va NT läskiga alls mer äckliga haha ;)

vi sminkade julia...hon belv jäätte fiiin...NOOT hahah o sen så målade vi naglarna oxå yeeah :P 

sen så gick vi o la oss runt 3 o emma o ja garva ihjäl oss typ i en timme, haha vet typ nt vrf... ? hah!!!! då hade julia somnat, lr a i början så blev hon sur o sa att v skulle va tysta...sen somna hon.. ;P


o nu kom ja precis hem från julia o e hos pappa, ska typ packa o sånt sen ska ja typ till mormor senare runt 3..typ :P

haha sockerkaka :DD ROOOSA<3

haha man ser nt att den e rosa längre.. :( hah<3

  

det här va när ja sov över hos julia i torsdag! :P  

ja , emma, ser man liiiite!! :PP

  

julia, ja o emma liite :P ahahahha!<33

fimerna vi såg :D julias ögon..va as dålig i början...men sen blev det mer spännande!   o i spit on your grave...va ääcklig haha men det va bra (Y)


nämen nu ska ja packa o sånt :D hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 december 2011 12:30

godmorgon! har nyss ätit frukost.. kollar på en film, "Det kan hända dig" som går på tvn.

ska typ inte göra nåt spec idag tror jag, är fett trött så det får väl bli en tråkig helg men man vet aldrig vad som händer ;) haha 

men nu ska jag fortsätta kolla på filmen.

//Hanna<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards