♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 24 december 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 23:17

hej!

ida så e det ju jul :D

kom typ hem nyss från att ja har vart hos kusinerna!

öppnade julklappar o åt julmat...sånt som man brukar göra på julen ;)<3 haha!


fast innan vi åkte t kusinerna så åkte vi t mormor på sjukhuset :D o hon fick lite saker o sånt :D hahah o ja spelade zombie speel ;)! 


fick iaf väldigt bra saker :D men kmr oxå få liite mer av pappa :D<33


nu ska ja typ bara vara inne på datan o sånt :D 

sakerna ja fick! :

  

HAHA ja fick Justin Bieber boooken!! kul tkr jaag!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu kmr lite random bilder! :




     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bilder från när ja var me Melinda :D<3 :  

störd!! :P hahah ! ;)

           'lite skuma bilder ja tog när ja typ väntade på nått :P ;)  

hhihi o ja gjorde fint i Melindas smink väska...RANDOM ;)!

Ojag ritade me nagellack på hennes spegel...TKR DEN E DEN FINASTE <33


hejdå ;*<3 o god jul!

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 22:30

  • Inone (one piece typ)
  • Nagellack
  • Fransk manikyr
  • Nagelfil
  • OC säsong 2
  • Plattång och locktång
  • Body cream
  • syoss heat protection spray
  • Pengar

det fick jag i julklapp, sen fick jag säker något mer för det känns som att jag har glömt något ;) 

men jag blev faktist nöjd!

//Hanna


tog massa bilder men dom blev inte bra, så det blir ingen bild..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 21:35

Såg nyss att statestiken hade gått upp så jag kollade vart besökarna kom ifrån och såg att vi hade fått ungefär 50 besökare från google idag.. kul, haha det brukar vara ungefär 3-4 från google ;) 

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 21:00

har inte bloggat något idag men liksom det är ju julafton!

men iallafall så kom jag precis hem från mina kusiner, brukar alltid fira jul där ;) åt julmat och så.. 

nu ska jag gå och kolla om det går något bra på tvn.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 01:15

Animated Picture

Godnatt, nu ska ja gå o lägga mig ;* <3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 00:30

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 december 2011 00:24

hello!

nu så har ja fixat mig o ska kolla bloggar o fb :D o lyssna lite på musik, sen ska ja gå o lägga mig<3

HAHAAH det e julafton nu :D så  GOD JUL<3 på eeer!<333


har kolla på film American sweethearts som gick på...3:an :) o har druckit julmust :D

a har nt så mkt o skriva nu så...

hejdå ;'<3 gonatt!

//Mollyy<3


✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards