♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 08:53

nu ska jag gå och möta molly.. bloggar när jag kommer hem från skolan ;)

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 november 2011 21:31

hej!

e jätte trött, så ska gå o lägga mig snart, först ska ja kolla lite bloggar o skit :D hahaah :P<3


ida har ja vart i sollentuna centrum, o a kollat runt, det man brukar göra där I guess... haha köpte kms flat out typ till håret när man plattat :)

efter ja vart där så åkte ja hem, åt mat o kollat på tv....o en annan sak som nt va kul asso!!! hahah...

 GONATT >o< 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 november 2011 21:07

hej!

kom hem för en stund sen.. när jag va hos jenny gjorde vi inget spec kollade typ på film.. hehe 

sen trodde jag att jag skulle hem men då ringde mamma och sa att jag skulle åka direkt till mina kusiner så då gjorde jag det och kom dit typ halv 7 tror jag..? åt där och så ;)

men nu ska jag sätta mej vid TVn så det kommer inte bli nån mer uppdatering idag för jag orkar inte..

//hanna<3

tårta! haha.... 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 november 2011 00:03

har precis sätt klart, let me in :) den va bra (Y) men vill se den svenska oxå..!!

aja ska typ sova snart, kolla lite data snabbt, seeeeeeeen.. soova :D<3

den som ja såg :D

svenska :D

aja hejdå o gonatt ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 november 2011 22:51

har nyss kollat på systrar i jeans och ätit mat..

när vi beställde thai maten fick vi vänta i typ 40 min -.- fett jobbigt, så vi åt typ halv 9 kanske..? fast det är ju normal tid för jag brukar äta ungefär då men ändå ;)

aja kommer nog inte blogga mer idag så godnatt!

//hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 november 2011 19:02

hej :D kom precis hem

ida har ja typ vart..a nånstans hah venne vart det ligger, sen så åkte vi till några vi känner, o nu kom ja ju precis hem från dom :D

va tyyp ute me mini precis oxå :P aja

har nt mkr o skriva om...så a KANSKE bloggar lite sneare ;D

:/ har inga ny bilder så blir den här :DD men den e ju fiiin sååå<333  

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 november 2011 17:36

kom precis hem, men vi ska snart ut och träffa emma ;)

senare ikväll ska vi köpa thai mat och dricka mycket läsk! haha köpte ganska mycket förut..

men nu ska vi gå så hejdå<3

//hanna<3

hehehe..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 november 2011 11:30

godmorgon!

nu har vi precis vaknat, ska typ fixa oss och äta frukost nu.. 

sen ska vi åka till skärholmen och typ köpa lite saker ;) bloggar när vi kommer hem!

//hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards