♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 21:00

nu har jag precis duschat, måste fixa naglarna men jag orkar inte det nu..

imorn är det onsdag.. fett jobbigt! tråkig dag tror jag, vet inte riktigt vad vi har för lektioner..?

nu kan jag inte blogga mer för jag måste kolla DH! missade ju det förra veckan ;(

//hanna<3

:(

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 17:57

hej!

nu har jag precis kommit hem, det gick sjukt dåligt för oss att sälja.. haha, sålde typ till en person.. ;( o nästan allt som vi hade bakat va fett äckligt.

sen sålde jag till mamma också ;) hahaha yeah

men nu ska jag gå till TVn och kolla på nåt kul.. bloggar mer senare!

//hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 17:38

hej :D 

vi kom typ precis, fast hanna har gått nu :P det gick NT så bra för oss ått sälja. fick ihop 45kr...jamen guuud va mkt :DDD...........noooot!

aja men en bra gerej e ju att.....

  CHRISTIAN BEADLES fyller år :D så om man tänker på honom o hans födelsedag....jadå då blir man super glaad!<33333333                                                                                                                                                             

 

              




nu ska ja iaf lyssna lite på christian beadles :DD o kolla på hans videosar :D sen ska ja är o kolla på TV senare!<333333333333333333333333333333                                                                                                      //Mollyy<3  



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 15:53

nu har vi precis bakat klart våra muffins o kakor... :Ddet blev as mkt, fast a kanske nt så gott..men asso det e ju nt vi som ska äta det hahhahahah fast muffinsarna tror vi e gooooda, så vi har sparat några till oss :DDD

japp japp nu ska vi iaf snart gå o sälja!

//Molly & Hanna <33  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 12:28

 

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 12:18

  GRATTIS!!! HAPPY BIRTHDAY!!! <3333333                          HEJ :D nu så har vi typ fixat oss o ätit :P fast ja har nt fixat mig så mååste gör det nuuuu!<333                               bloggar senare :D                                                                                                                                                   //Mollyy<3






























Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 12:03

 

godmorgon!

vaknade förut av att dom började såga, jag blev fett suuur! jag hade typ värsta bra drömmen också..

hahaha det kom en byggare nyss o ba jag har stängt av elen så lampor och sånt funkar inte bara så du vet sen så kollar jag upp i taket o då lyser lampan där, och min data laddas och radion är på.. hahah jag ba ehhh..? skumt.

men nu ska jag äta frukost och fixa mej sen så ska jag möta molly ;)

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 november 2011 11:08

godmorrn :D

nu e vi vakna :P men ja e skiiiiiiiiit trött!! :S


iaf så ska ja möta hanna klockan 1 :D o vi ska baka :D fast venne vart hahaha


ida så fyller christian beadles 15 ååår hahahahah har typ skrvit det hundra gånger nu, men liskom, det e väldigt viktigt att komma ihåg liksoooom!!    kmr nog skriva det i varje inlägg, iaf som ja skriver :DD

hejdååå :D <333

 

love love love

//Mollyy<3


✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards