♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under november 2011

NU:

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 16:10

:D! som går på TV:en! :P

o äter: ...

risgrynsgröt :D <3 gotti gotti!


//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 16:03

  

sitter och drogar temple run.. haha det är fett beronde framkallande ju!

men jag ska sluta nu för jag måste städa rummet.. ;(

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 14:38

RUN THE WORLD (GIRLS)!

//Mollyy

:D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 13:36

hahahah hejhej!

gick upp precis :D ska typ klä på mig o äta frukost :P 

har oxå sett klart ALLA lillabloggen (williams) videosarna nu... :D fast det e ju nt så kul...för va ska ja göra nu liksom...haha inge liv... ;) nämen seriöst! dom va iaf ruuliga!!!!!! <3


o ska typ bara vara hemma ida....ojuste det e första andvent :D


nu ska ja fixa mig, o äta! :)

           

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.........OMG gammla bilder....fast endå nt, men känns som det va tyyyp 1000000 år sen!! :P HAHHAHAHAHAHAH...!!!


hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 12:39

idag är det första advent! 

omg! det är typ bara 4 veckor kvar till julen då tror jag..? jag dör typ nu! haha 

längtar feta mycket till julen :D 

//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 11:45

godmorgon!

vaknade precis av att min katt bet mej i tån.... -.- 

ska typ inte göra nåt spec idag, bara vara hemma tror jag.. känner mej förkyld också ;(

//Hanna<3

 

haha mina föräldrar sa igår att dom skulle komma hem runt 11 och sen när klockan är halv ett börjar man ju undra liksom, sen kommer dom hem efter 1.. bra på att passa tider..? ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 23:31

jag är trött. 


haha jag och martin kollar på en skum film.. fattar ingenting av den, det är typ en kille som går runt och skjuter folk.. sämsta filmen jag har sett typ! nej men den är iallafall dålig.

ska typ gå och lägga mej när filmen är slut, e fett trött.. har ont i huvudet också.

blir sista inlägget för idag tror jag ;)

//hanna<3

random bild..  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 21:09

hahahaahhaha nä nu skojade ja lite, rubriken skulle vara snart...för filmen börjar halv haahaha guuuud!!!!!

måste lägga till en låt, för arnnars så blir inlägget tråååkigt, fast det e det väl endå :D men det blir liksom så kort o liiitet hahahhah ;)

         

bild från när julia skulle sova över..... !!!          

hahahaaha!!! :DDDDDDD nu blev inlägget ganska långt :DD:DD:D (Y)

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards