♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 29 november 2011 07:38

godmorgon!

vaknade precis :OOO lr tp halv 8 trodde ja ställde klockan på 7 men ställde den på 8...o det e ju då vi börjar...hahah! så fick lite bråttom..så nu e ja klar, skynddade mig i onödan typ -.- hann tillomed platta håret på 10 minuter liksom!


menmen....

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 november 2011 22:16

Nu ska ja kolla bloggar, sen ska jag gå o lägga mig, ska nog gå till skolan 8 imorrn...kmt dö om vi börjar 09.20 -.- för då har ja liksom gått upp för tidigt! fast det e ju oxå bra om vi börjar 09.20 haha ;) :S


o imorrn så kan ja nt va me Hanna...för ja måste vara hemma... :/ aja....

HAHAHA O i bakgrunden ser man Julia stö vid förstret....!!!!

GONATT! <3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 november 2011 21:10

gjorde usa naglar, men det blev ganska fail för min blåa färg hade torkat och visste ni att det går tydligen inte att blanda blå? haha jag trodde man blandade blå med röd och grön.. -.- men det fick bli mörk lila istället ;)


nu ska jag kolla på tv och dricka te.. 

det här blir sista inlägget idag så godnatt!

//hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 november 2011 19:47

hejhej! igen

nu e ja hemma... :D o lyssnar på musik, ska snart äta! o kolla på TV :) 


hos Julia så kollade vi på filmen, o gjorde engelskan...o inge musik...så måste göra det nån annan gång i veckan :P o ja plattde hennes hår :) hihi kul..! lr hon började platta det, men sen så sa ja att ja skulle platta.... ^^


imorrn så ska ja va mä hanna :D asso efter skolan.. ;)

imorrn vet ja nt riktigt när vi börjar..antingen 8 lr 09.20 haha!


BRA LÅT!<3

     

hahah två random bilder från lördagen... :D      

one tree hill!!!!!!!! :D<3333333333333


HAHAHAH lite bilder ja tog me julias iphone bara för att ja hade tråk, för hon höll på o satt upp nån tråkig gradin sak.... :/ hahaah sjärnor typ :P

hejdå! :D

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 november 2011 19:08

jag har tråkigt. 

men nu ska jag duscha, sen ska jag kanske äta middag.. sen ska jag fixa naglarna wohoo! haha dom är fett fula just nu.. kommer säkert bli fail och så kommer dom vara fula sen också ;(

//hanna<3

såna här naglar kanske..? ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 november 2011 18:59

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 november 2011 16:41

hejhej!

jag är hos Julia nu. Vi kollar på RED RIDING HOOD. Men nu håller hon på o hämtar lussebulle :) gott. 


skolan va okej, haha som ja alltid skriver typ...men det e ju så det e liksom, ja kan ju nt ljuga ( nu kom hon me lussebullen) :) hah teknik provet gick gaaanska bra, venne riktigt.


aja nu ska i kolla på filmen, sen ska vi göra läxa, tyo engelska, man ska skriva ett brev till nån kändis som man gillar, ja skriver ju såklart till Christian Beadles!<3 sen måste vi göra musik läxa, till på fredag.7


hejdå<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 november 2011 16:22

hej!

är hemma från skolan nu.. slutade 20 min tidigare ;) haha men det hände inte nåt spec tror jag..?

nu ska jag lyssna på musik sen kanske jag kollar på nån film..

//Hanna<3   

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards