♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 21:08

 

nu ska jag äta, det får bli en toast för jag hittar seriöst ingen mat typ.. haha 

fast jag gör den med ett as konstigt bröd fast vi har normalt bröd i källaren men jag pallar inte gå ner o hämta det för jag har gått ner typ 3 gånger redan när jag letade efter nåt att äta.. hehe

men jaa.... haha

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 20:46

fiiilm :D

hahaha fast vi får se kaaaaaaaaaaaaanske nt kollar på den :P


iaf så a ska ja ju kaanske kolla på den :D haha faktiskt nu, men a kanske nt, lr asso ja kanske nt kollar klart på den...så nu borde ju byta rubriken till: nu...men det orkar ja nt hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

okej nu känns det som inlägget blev lite rööörlig, man kanske nt fattar så mkt...men palla ändra allt!! hahahaha :S


nu kmr en låt som ja typ lyssnat på hela dan!!! :DDDD JUL JUL JUL!<3




//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 20:05

Nu ska jag kolla på morden i midsomer!

snart ska jag väl fixa lite middag till mej för jag är hungrig och jag tror inte martin kommer göra nån middag.. men det blir väl rester eller nåt lätt för jag orkar inte fixa.

mamma o pappa är typ inte hemma, vet inte riktigt när dom kommer hem..? nån gång ikväll, typ 11 kanske..

nu ska jag kolla annars fattar jag ingenting ;)

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 18:23

hahah nu kom pappa precis hem :D med julmust, o pepparkakor :DD hihi glaaaad jaaaag!!! 


ska typ gå till TV:en o dricka julmust oa :DDD ja kmr ha tråkigt senare för pappa ska kolla på nått på TV:EN så ja vet nt vad ja ska göra då....

men nu kmr fiina bilder :D

vanliiiga bilden:

  

   

redigerade bilder:


 

haha okej den här bilden e skuuuum ja bara gjorde nått...? :DD hahahaah  

hahah aja nu ska ja gååå :D

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 18:11

 

haha den går på tv ;)

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 14:39

har varit sämst bloggning från mej men jag har inte haft tid till det..

men iaf igår sov jag hos matilda! det va kul, vi va ungefär 10 st tror jag..? 

jag åkte hem kvart över 2 typ så jag kom hem för en stund sen..

nu ska jag duscha sen ska jag kolla på en film och äta nåt gott ;) ska typ bara vara hemma hela dagen..

bloggar senare!

//hanna<3

tomte!  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 november 2011 14:03

hej :D

gick upp precis! hahaha o nu e ja huungrig, så ska gå till köket o äta frukost :DD


senare när pappa kmr hem så skulle v a upp saker till vinden (min bokhylla) för det e så trångt i mitt rum nu eftersom vår soffa är i mitt rum hah :S


så a..men nä nu måste ja ätaaaa :)

 

hejdå :DD

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 november 2011 21:03

sitter i soffan o kollar på idol nu :D oooo äter pringles!!<3333 sen efter idol e det hellenius hörna haahh ska väl kolla på det oxå! ;P


....snart e christian beadles veckan sluuut :/ soorligt hahah lr näääääääää den kmr aldrig ta slut ;)<3

men det va väl det ja ville blogga om :P<3333 lägger upp lite videosar på CB<333333333333333333


<33333333333333

 BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!           <------- JAG...tyyp!   

   

nämen nu ska ja kolla klart :D..kanske bloggar senare ;*

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards