♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 november 2011 03:00

ska upp gaanska tidigt imorn (typ 11-12) så vi går och lägger oss nu annars kommer vi vara jätte trötta imorn -.- 

japp kul kul.. nej men hejdå<3

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 november 2011 22:51

filmen var bra, fast lite skum och man fattade inte riktigt allt men ändå..

men nu ska vi typ göra nåt kul! haha bloggar senare kanskee.

//hanna<3

haha ja syns inte.. 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 november 2011 20:30

nu ska vi se den här filmen ;)

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 november 2011 18:50

hej! 

efter skolan idag åkte jag in till stan med ebba och hannah, sen kom cleo, nora och julia också..

haha det kom fram nån kille till mej och typ va från mikas nånting och sökte modeller typ :P haha kul!

men iaf nu är jag hos jenny ;) haha glömde säga det.. men vi bestämde det tyyp för ganska längesen men sen bestämde vi på riktigt igår så jag hann aldrig skriva det..

nu ska vi kolla på en film tror jag.

bloggar väl mer senare tror jag...? 

//hanna<3

haringen bild så det fick bli den här fina bilden på mig och esra ;)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 november 2011 14:25

hejhej :D

i got .........

Great Expectations!!!<33333

men aa lyssnar på den :D e hos julia, ska till mamma senare :P

men nu ska vi väl tyyp..göra nått håller typ på o bestämma vilken låt vi ska ta till musiken!!!

         

aja hej då blopggar senare :D ska typ hem senare runt 7 <333

hejdå! :D

//Molly<3 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 november 2011 07:19

godmorgon :P

vaknade halv 7 ida.... :/ e trött


gick o la mig 11 igår, skulle gått o lagt mig tidigare, för ja kände mig sjuuuuk, hade ont i typ hela kroppen o ont i halsen, :S men nu har ja bara ont i halsen... ^^)


haha ja har typ fixat mig klar o så, ska typ bara borsta tänderna :P oa börjar 8 ida, SO första lektion...neeej! jobbigt...sen har vi musik, matte, värdegrundstid o idrott, slutar 2 :P hahah kanske nt så jätte intressant menaja nu måste ja gå!

 

haha omg har nt tänkt på det men det ser ut som att ja nt har nått ben på bilden, asso halva benet e borta haha..okej det va det!

hejdå! :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 21:00

ingen blogg har uppdaterat mycket idag typ.. :O fett jobbigt då har jag inget att läsa. 

men asså det kom in typ värsta skumma tjejen förut, mammas kompis tror jag men då gick hon förbi mitt rum och som tur va så såg hon inte mig för hon verkade konstigt tycker jag och jag vill inte prata med henne.. hehe 

o sen typ hälsade hon på min pappa i köket o då sprang jag och stängde dörren lite diskret :P asså nu står hon där ute och jag vill ta nåt att äta men det kan jag inte för hon står där -.- haha jag vet jag är normal.. 

när det kommer typ barn på halloween och försäljare o sånt så brukar jag släcka alla lampor och stänga av ljuden på tvn o sånt.. hahaha det är fett kul för om man släcker när dom står där så fattar dom ju att man är hemma! haha gud vad jag är rolig! :D

//hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 20:33

//hanna<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards