♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 januari 2012 08:46

Godmorgon!

Har fixat mig o nu ska jag bara vänta tills ja kan gå t skolan!

efter skolan så ska ja va me hanna vi ska kolla klart på dom andra filmerna, som vi nt hann se klart haha! 

 

nu e det bara o vänta.. ;)

hejdå :D 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 januari 2012 08:28

Godmorgon!

Börjar 2 över 9 idag som vanligt, fast har ingen aning om vart jag ska vara.. 

Men nu måste jag skynda mej för ska gå om en halvtimme!

//Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 januari 2012 22:26

hej!

har nt bloggat nått idag, har varit trött, o e det fortfarande men nu så tänker ja iaf göra ett sabbt inlägg!

ja A har nt gjort så mkt efter att ja åkte hem från hanna, har kollat på tv haha o ja har kollat alla avsnitt av

komisar på nätet..! hahahahahh!! och ja har vart inne på datan oa.


imorn så e det ju nytt schema, så ja börjar 09.15 imorn.. :/ orkar nt! så nu ska jag gå o lägga mig!!

 

HAHAHAHAHAH jag har rött hår, fast det blev  lite fail, men endå hah kuuul! ;)

 

haha!! ;P


godnatt! 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 januari 2012 21:50

dålig uppdatering idag, jag vet.. 

Imorgon börjar vi med ett nytt schema så borde typ kolla när jag börjar nu!

men ska gå och lägga mej tidigt idag för vill inte försova mej och jag är fett trött..

tråkigt inlägg hejdå.

//Hanna

 

HAHAHAHAH jag dööör!

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 januari 2012 18:30

Har inte orkat blogga något idag..

Men idag har vi bara kollat på film och så, Molly åkte för en liten stund sen så nu ska jag ta något att dricka haha sen vet jag inte riktigt vad jag gör.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 23:19

Sjukt rolig, om ni inte sätt den och har humor så borde ni lätt se den!

//Hanna och Molly


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 18:25

Nu har vi kommit hem, hyrde filmer och köpte naturgodis.. ska typ se någon film nu så vi bloggar senare folk!

//Hanna och Molly

hahahaha!     

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 januari 2012 15:15

Måste fixa mej snabbt nu för har precis duschat och ska möta Molly kvart i 4 i spånga.. paniik! 

//Hanna

     

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards