♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 19:18

Molly har precis åkt hem och nu ska jag duscha, sen göra SO.. klarade inte läxan så det är typ omprov eller något imorgon som jag måste göra och om man inte klarar det får man typ skriftlig varning -.- 

Måste städa rummet sen också.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 16:50

Nu är vi hemma från skolan eller kom väl hem för typ 20 min sen kanske..? 

Ska typ kolla på filmen som vi inte sett nu ;) 

//Hanna och Molly

 

--

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 09:03

godmorgon!

Jag har fixat mig klar! och ska bara vänta tills jag kan börja gå t skolan.¨

Är jätte trött...lite konstigt eftersom ja somnade typ 11 och ja vaknade kvart över 8.. :P eller?


efter skolan så ska ja nog va me Hanna, ska ju se klart en film! :) men vi får se ;) haha


aja ska bara sitta framför datan ett tag nu.

 

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 januari 2012 08:22

Godmorgon! gick upp för ungefär en halvtimme sen.. 

Idag börjar jag 9.40 så ska typ möta esra kvart över 9, måste börja fixa mej nu så jag bloggar när jag kommer hem från skolan ;)

/Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 januari 2012 22:09

Nu så e ja skiit trött och ska gå och lägga mig!


imorn börjar jag 09.40 :o...vi slutar 16.00..ooorkar nt!!!

efter skolan tror ja ja ska va me hanna..? eftersom vi måste se klart filmerna! :)

 

Godnatt alla! 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 januari 2012 22:05

Är skit trött nu, gick upp as tidigt imorse och jag kunde inte somna igår kväll så jag sov inte så mycket inatt.. 

Men ska inte gå och lägga mej än.. kanske om någon timme eller något så det här blir sista inlägget för idag, så godnatt ses imorgon!

//Hanna

asså uuusch! bildbrist..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 januari 2012 21:16

Sitter och redigerar bilder.. men ska typ sluta med det nu och gå till TVn!

//Hanna

Blev fett fail men gjorde bara lite snabbt..  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 januari 2012 20:09

Har precis ätit middag och nu sitter jag och dricker en sånhära yoghurt som man dricker.. haha gotti gotti!

jag har gått runt och trott att det är onsdag imorgon bara för jag inte hade riktig skola idag så jag har gått runt och tänkt att jag slutar halv 4 imorgon fast jag slutar typ 5 över 4 tror jag.. haha jag dör vad jobbigt! 

nej men gud vad jag har tråkigt hejdå.

//Hanna

hahahahahah asså jag dör kolla vad ful jag äär! men den e ju fett rolig, men vi hade så tråkigt för vi satt och

väntade på något och inget hände..      

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards