♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 18:22

ska gå och duscha nu! sen äta middag, pannkaka typ.. måste gå och lägga mej fett tiigt idag eftersom jag ska vara i skolan innan halv 7 för då går bussarna -.- jag orkar inte kommer inte klara att gå upp seriöst!

//Hanna

Hahaha såå rolig!

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 17:01

Kom hem för ungefär en halvtimme sen, stannade kvar i skolan lite med Nora!

Nu ska jag ta något att äta och kolla på tv men jag bloggar snart tror jag iallafall ;)

//Hanna     

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 januari 2012 07:25

Godmorgon! 

Har fett brottom nu så det får bi ett snabbt inlägg, börjar 8.10 idag och slutar typ 3.. kommer väl hem kanske halv 4 skulle jag tro så bloggar mer då!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 januari 2012 22:40

Godnatt, nu ska ja gå o lägga mig :D börjar ju as tidigt imorn..08.10!!!! kmr dööööö...

 

så godnatt !! 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 januari 2012 21:53

Godnatt! ska inte gå och lägga mej nu men kommer inte blogga mer idag för jag orkar inte så vi ses imorgon ;)

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 januari 2012 20:36

Slutade halv 4 idag, vårt nya schema suuger! har fixat såna dära byxor som man har när man åker skidor för vi ska ju till romme med skolan på onsdag, kommer faila för jag suger men aja..

Nu ska jag dricka te och kolla på tv.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 januari 2012 19:37

hejhejhej!!

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik! :) 

hah filmen hanna o ja såg va braaa!!! men vi såg nt klart den sista filmen, så den ska vi typ se nångång i veckan :)


skolan va också ganska okej, den va nt direkt rolig men a.


Nu ska ja fortsätta lyssna på musik! ska nog göra te, hah o juste ska dricka ur min i love shopping mugg, som ja glömde hos hanna förut..men nu kom ja ihåg o ta me den ;)

 

skriver senare! :)

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 januari 2012 16:14

Nu är vi hemma hos mej (Hanna) och ska snart kolla på film, ska se dom vi inte hann se igår ;)

//Hanna och Molly

hahahah!  

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards